Wyzwania
W 4PEOPLE lubimy mierzyć wysoko i stawiać sobie cele, dlatego na 2023 wyznaczyliśmy KPI:-wzrost przychodów o 40% w kampanii Google Ads-25% wzrost przychodów z ruchu organicznego W przypadku branży e-commerce niezwykle istotne są koszty wpływające na ROAS, dlatego założyliśmy, że postaramy się utrzymać średni koszt kliknięcia na poziomie średniej z 2022 roku i powalczymy o podniesienie ROAS.
Ut id nisl quis enim
Ut id nisl quis enim
Ut id nisl quis enim
Rozwiązania
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Animowany licznik Animowany licznik
0
Animowany licznik Animowany licznik
0
Animowany licznik Animowany licznik
0
Animowany licznik Animowany licznik
0