Marketing na TikToku - zacznij działać na najszybciej rozwijającej się platformie!
Zastanawiasz się, czy marketing na TikToku dla Twojej firmy jest odpowiedni? Chcesz dotrzeć do nowych odbiorców i zacząć budować wizerunek swojej marki na tej platformie? Jeśli nie wiesz od czego zacząć, pomogą Ci w tym nasi specjaliści ds. TikToka, którzy zajmują się prowadzeniem profili, kampanii reklamowych oraz konsultują i szkolą z zakresu TikToka dla biznesu.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Dlaczego TikTok?
Zacznij wykorzystywać w pełni potencjał tej platformy i zyskaj przewagę konkurencyjną! TikTok to najczęściej pobierana aplikacja w 2020 i 2021 roku. Liczba użytkowników w Europie przekroczyła 100 milionów, a tylko w ciągu ostatniego roku przebiła YouTube pod względem średniego czasu oglądania treści w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Warto wykorzystać potencjał tej platformy, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe i biznesowe.
Zarządzanie płatnymi kampaniami TikTok Ads
Strategia komunikacji influencer marketingu
Konsultacja z zakresu TikTok for Business
Kompleksowe szkolenie TikTok dla biznesu
Co zyskasz współpracując z nami?
Świadome kształtowanie komunikacji Twojej marki
Zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Zbudowanie przewagi konkurencyjnej na rynku
Wykorzystanie maksymalnego potencjału platformy
Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej
Skonsultuj się z nami bezpłatnie
Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poznaj nasz zespół specjalistów od TikToka
Nasze artykuły
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
Kategoria:
Jak pozycjonować film na YouTube?
9 narzędzi do doboru fraz kluczowych
Często zadawane pytania na temat TikToka
1. Czy kampanie płatne na TikToku działają lepiej niż na Instagramie i Facebooku?
2. Czy moja branża jest odpowiednia na TikToka?
3. Jaki jest optymalny budżet na kampanie reklamowe na TikToku?
Optymalny budżet jest sugerowany po konsultacjach i zdefiniowaniu konkretnych celów. Sama platforma nakłada minimalny budżet na zestaw reklam w kwocie 80 złotych dziennie.