Facebook

Planujesz budować widoczność i rozpoznawalność, rozwijając swój biznes w mediach społecznościowych? Zastanawiasz się, jaką platformę najlepiej wybrać w swojej branży? A może masz już swój fanpage na Facebooku, ale czasu na jego regularne prowadzenie wciąż brak?

Nie wiesz, jak zbudować społeczność zaangażowanych odbiorców, by realizować cele biznesowe? Jesteś we właściwym miejscu, bo możemy Ci pomóc!

pozowane SMS 1 scaled
Pracuj z najlepszymi

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.

img pracuj z nalepszymi logotypy 1

Poznaj 9 korzyści z naszych działań na Facebooku dla Twojej marki

Oszczędność czasu

Nie musisz regularnie wymyślać i tworzyć postów, ustawiać i optymalizować reklam czy dbać o aktualność profili. Wszystko robimy za Ciebie. Dzięki temu zyskujesz przestrzeń na zajęcie się kluczowymi obszarami Twojego biznesu

grupowe powazne scaled
girl squad scaled

Dostęp do bogatej wiedzy i wieloletniego doświadczenia

Nasz Dział Social Mediów jest uzbrojony w umiejętności, wiedzę oraz narzędzia, dzięki którym czuje się na Facebooku jak ryba w wodzie. To nie tylko teoria ze szkoleń, ale przede wszystkim praktyka z efektywnych działań. Świadczą o nich historie sukcesu naszych klientów (zapoznaj się z nimi nieco niżej).

Maksymalizacja efektów

Blisko 20-letnia praktyka w świecie marketingu internetowego nauczyła nas, co warto, a czego nie warto robić na Facebooku. Nasi specjaliści na bieżąco śledzą trendy i zmiany w algorytmie. Optymalizują też każde działanie, by przynosiło jeszcze lepsze efekty.

Webinary Deweloperskie scaled
Marta Kasia scaled

Ograniczone ryzyko braku zwrotu z inwestycji

Mamy za sobą setki kampanii marketingowych zwieńczonych sukcesem naszych klientów. Wiemy, czego nie robić, a na co warto stawiać, by nie ograniczać zasięgu, nie trafiać w próżnię czy nie przepalać budżetu reklamowego. Korzystając z naszego doświadczenia i know-how, ograniczasz do minimum ryzyko niepowodzenia czy braku zwrotu z inwestycji.

Maksymalizacja efektów

Blisko 20-letnia praktyka w świecie marketingu internetowego nauczyła nas, co warto, a czego nie warto robić na Facebooku. Nasi specjaliści na bieżąco śledzą trendy i zmiany w algorytmie. Optymalizują też każde działanie, by przynosiło jeszcze lepsze efekty.

grupowe 4 scaled
pozowane strategia content plan scaled

Ograniczone ryzyko braku zwrotu z inwestycji

Mamy za sobą setki kampanii marketingowych zwieńczonych sukcesem naszych klientów. Wiemy, czego nie robić, a na co warto stawiać, by nie ograniczać zasięgu, nie trafiać w próżnię czy nie przepalać budżetu reklamowego. Korzystając z naszego doświadczenia i know-how, ograniczasz do minimum ryzyko niepowodzenia czy braku zwrotu z inwestycji.

Maksymalizacja efektów

Blisko 20-letnia praktyka w świecie marketingu internetowego nauczyła nas, co warto, a czego nie warto robić na Facebooku. Nasi specjaliści na bieżąco śledzą trendy i zmiany w algorytmie. Optymalizują też każde działanie, by przynosiło jeszcze lepsze efekty.

Adam i Robert 1 scaled
podcasty scaled

Ograniczone ryzyko braku zwrotu z inwestycji

Mamy za sobą setki kampanii marketingowych zwieńczonych sukcesem naszych klientów. Wiemy, czego nie robić, a na co warto stawiać, by nie ograniczać zasięgu, nie trafiać w próżnię czy nie przepalać budżetu reklamowego. Korzystając z naszego doświadczenia i know-how, ograniczasz do minimum ryzyko niepowodzenia czy braku zwrotu z inwestycji.

Maksymalizacja efektów

Blisko 20-letnia praktyka w świecie marketingu internetowego nauczyła nas, co warto, a czego nie warto robić na Facebooku. Nasi specjaliści na bieżąco śledzą trendy i zmiany w algorytmie. Optymalizują też każde działanie, by przynosiło jeszcze lepsze efekty.

grupa social media poziom

Historie sukcesu

W ramach działań na Facebooku:

Utworzymy Menedżera Firmy

To niezbędne narzędzie i centrum dowodzenia wszystkimi niezbędnymi zasobami Twojej firmy na Facebooku z jednego miejsca. Menedżer Firmy pozostanie Twój – udostępnisz nam go jedynie, byśmy mogli m.in. publikować posty w Twoim imieniu.

Stworzymy opisy długie i krótkie na profil

Ciekawe i przede wszystkim angażujące treści to nasza specjalność. Na podstawie informacji o Twojej firmie oraz naszego doświadczenia, opracujemy serię postów na każdy miesiąc współpracy

Utworzymy lub zoptymalizujemy profil

Już na początku założymy stronę firmową Twojego biznesu na Facebooku. Jeśli masz już swój profil, to zoptymalizujemy go tak, by był gotowy do dalszych działań.

Stworzymy i wypromujemy posty na profilul

Połączymy działania organiczne (darmowe) z płatnymi, aby uzyskać jeszcze większe zasięgi publikowanych postów, a co za tym idzie – lepszą widoczność i efektywność.

Przygotujemy kreacje graficzne

Nic tak nie przykuwa uwagi, jak dobra grafika. Zwłaszcza spójna i ciekawa. Dlatego w ramach naszej współpracy przygotujemy kompleksową linię kreacyjną zgodną z identyfikacją wizualną Twojego biznesu, ale też spełniającą standardy Facebooka

Zadbamy o moderację

Gwarantujemy stałą, regularną moderację profili i aktywności na Twoich profilach, w tym odpowiadanie na tę od użytkowników (komentarze, opinie, wiadomości na Messengerze itp.)

img cta newsletter ga4

Skonsultuj się z nami bezpłatnie

Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci

Pracowaliśmy dla takich marek jak:

Nasi specjaliści ds. Facebooka

Nasze artykuły

Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!

Kategoria:

bledy li min

5 największych błędów w komunikacji marek na stronach firmowych na LinkedIn

Często zadawane pytania na temat Social Media

img faq oferta

1. Jakie są dostępne formaty w Facebooku?

Jeśli chodzi o formaty dostępne na Facebooku, to mamy możliwość publikacji wpisów ze zdjęciem, filmem, albumem, karuzelą, pokazem slajdów, materiałem błyskawicznym czy też ankietą. W publikacji postów na fanpage’u trzeba zwracać uwagę zarówno na treść, jak i elementy graficzne, które w głównej mierze skupiają wzrok odbiorcy. Im więcej się dzieje, tym lepiej czy mniej, znaczy więcej? Wszystko zależy od przyjętej strategii komunikacji.
Kluczowe z perspektywy realizacji celów biznesowych jest wybranie odpowiednich kampanii. Na Facebooku mamy takie cele jak: rozpoznawalność, zasięg, ruch (na stronę WWW), aktywność (wobec publikowanych postów), instalacje aplikacji, wyświetlenia filmu, pozyskiwanie kontaktów (leady), wiadomości (kontakt poprzez Messenger), konwersje, sprzedaż z katalogu, ruch w firmie (promowanie wizyt np. w sklepie stacjonarnym). Zazwyczaj działamy w oparciu o kilka rodzajów kampanii, by zmaksymalizować efekty działań. Jeśli chodzi o formaty reklam na Facebooku, możemy wykorzystać: obraz, film, materiał błyskawiczny, pokaz slajdów, karuzelę oraz kolekcję. Ich wybór uzależniony jest zarówno od celu biznesowego, jak i od grupy docelowej, do której kierujemy przekaz reklamowy.
Prowadzenie fanpage’a na Facebooku warto oddać w profesjonalne ręce agencji marketingu online. Dlaczego? Masz gwarancję tego, że działania będą prowadzone w oparciu o zintegrowaną strategię oraz modyfikowane w trakcie trwania współpracy. Profil na Facebooku to nie tylko dodawanie zdjęć oraz treści, to działania mające na celu informowanie oraz edukowanie odbiorcy np. na temat danego produktu. To również działania wizerunkowe i budowanie społeczności. W agencji social media znajdziesz odpowiedź na swoje potrzeby w zakresie prowadzenia fanpage’a na poziomie treści oraz grafik, a także wsparcia działań poprzez treści sponsorowane.
Klient oczekuje szybkiej odpowiedzi na pytanie, z jakimi kosztami wiąże się prowadzenie fanpage’a na Facebooku. Warto jednak pamiętać, że nie ma jednej odpowiedzi dla każdego. Koszty uzależnione są od wielu czynników np. czy mamy do czynienia z nowym produktem lub usługą, czy z taką o ugruntowanej renomie. Dodatkowo trzeba wziąć pod uwagę kwestię aktualnej sytuacji danej marki – jeśli mamy do czynienia z kryzysem wizerunkowym, na pewno kwota będzie wyższa ze względu na zwiększoną liczbę godzin poświęconą na projekt. Przy prowadzeniu profilu musimy zwrócić uwagę na cały zespół pracujący nad nim, czyli content designer, grafik, moderator oraz account, który czuwa nad całym projektem. Jeśli poznamy oczekiwania klienta, jego sytuację oraz cele biznesowe, na pewno będziemy mogli przygotować adekwatną do potrzeb wycenę.
To zależy od treści opinii i jej zasadności. Pierwszym krokiem jest sprawdzenie, czy opinia jest wyrażona w sposób kulturalny (bez hejtu i wulgaryzmów). Kolejnym skonsultowanie opinii z Tobą – najczęściej prosimy Cię o zbadanie sprawy i zweryfikowanie słuszności wiadomości. Czasem użytkownicy mylą się co do odpowiedzialności za daną sytuację. Jeżeli opinia jest słuszna, doradzamy przeprosiny niezadowolonego użytkownika. Staramy się mu pomóc w rozwiązaniu problemu, być może sytuację rozwiąże rekompensata.
Nie rekomendujemy usuwania negatywnych komentarzy – wbrew pozorom nie wpływa to pozytywnie na wizerunek firmy. W takiej sytuacji zawsze należy dowiedzieć się z czego wynika negatywna opinia. Ze swojej strony pomagamy również w rozwiązaniu ewentualnego problemu i pokazaniu, że krytyczne opinie są doceniane i służą za podstawę wyciągania wniosków. W przypadku kryzysowych sytuacji opracowujemy scenariusz kryzysowy działań komunikacyjnych.
To zależy. Najczęściej rekomendujemy budowanie także wizerunku dewelopera, a nie skupianie się jedynie na sprzedaży. Wtedy lepiej sprawdzi się profil założony dla dewelopera, na którym będziemy komunikować zarówno inwestycje, jak i treści wizerunkowe. Jeżeli jednak chcemy komunikować jedynie posty dot. jednej inwestycji, lepiej może sprawdzić się profil zakładany dla inwestycji.
Moderowanie komentarzy jest oczywiście możliwe. W ramach obsługi podstawowej moderacja komentarzy prowadzona jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Jeżeli masz taką potrzebę, możesz skorzystać także z dodatkowej moderacji prowadzonej w godzinach popołudniowych i w weekendy.
Skrzynka odbiorcza znajduje się w menu po lewej na stronie, której wiadomości chcesz zobaczyć (w menu po lewej stronie Aktualności kliknij zakładkę Strony i przejdź do tej, która Cię interesuje) W ramach oferty obsługujemy skrzynkę odbiorczą z wyjątkiem sytuacji, w której nie ma takiej potrzeby. Czasem zdarza się, że wygodniej i szybciej jest, kiedy to Ty udzielasz informacji bezpośrednio swojemu klientowi, zamiast przekazywać wiadomość przez nas.
To zależy od celu, który obierzesz. Wideo świetnie sprawdza się jako reklama wizerunkowa, umożliwia także zbieranie grupy remarketingowej. W przypadku reklamy na konwersję, wideo może odciągać uwagę użytkownika od wykonania czynności i w takiej sytuacji lepiej sprawdzi się reklama statyczna.
Tak, staramy się urozmaicać komunikację wideo i animacjami. Co jest skuteczniejsze? To zależy do tego, co chcesz przekazać. Nie można tego jednoznacznie ocenić, ponieważ kreacja powinna być dobrana odpowiednio do treści posta.
Najlepiej inspirować się tym, co dzieje się aktualnie w Twojej firmie – dziel się wiedzą, relacjonuj wydarzenia, udostępniaj ciekawostki i wywołuj dyskusje. Oczywiście możemy sie zająć tworzeniem postów. W takim przypadku szczególną uwagę przywiązujemy do zebrania informacji jeszcze przed stworzeniem projektu posta. Z naszego doświadczenia wynika, że występują maksymalnie dwie poprawki. Warto jednak działać od początku tak, by tych poprawek uniknąć – jest to oszczędność czasu, który może być wykorzystany na inne działania.
Warto reklamować się na Facebooku, ponieważ tam znajdują się Twoi potencjalni klienci. Facebook umożliwia nam skuteczne targetowanie kampanii, budowanie lejka sprzedażowego i prowadzenie działań remarketingowych. Krótko mówiąc, kampanie na Facebooku są po prostu skuteczne.
Profil na Facebooku to wizytówka Twojej marki. Obecnie dla wielu marek taki profil pełni wręcz funkcję “rzecznika prasowego”. W czasach, kiedy praktycznie każdy ma konto na Facebooku, brak takiego profilu może znacząco obniżać zaufanie potencjalnych klientów względem marki. Ponadto pozwala budować relacje z nowymi potencjalnymi klientami.
To zależy od tego, ile masz do powiedzenia jako marka. Minimum to raz w tygodniu. Z naszej strony zawsze staramy się łączyć posty typowo produktowe z postami wizerunkowymi, a także lajfstajlowymi. Dbamy o to, by strona firmowa nie wyglądała jak tablica ogłoszeń, a treści niosły ze sobą wartość dla użytkownika.
Co jakiś czas Facebook wprowadza zmiany w tym, w jakich rozmiarach powinny być umieszczane zdjęcia. Z tego powodu warto śledzić rekomendacje Facebooka – nie można w prosty sposób odpowiedzieć na to pytanie. Jeśli jednak nie chcesz się tym przejmować, możemy się tym zająć. Wykorzystamy zdjęcia produktów lub inwestycji, które już posiadasz. Mamy również możliwość nawiązania współpracy z profesjonalnym fotografem, a także przygotowania zdjęć mniejszych produktów we własnym zakresie. Wszystko zależy od Ciebie.
zdj facebook dol strony

Twój Sukces z Facebookiem

Chcesz prowadzić skuteczny marketing swojej marki na Facebooku, ale nie wiesz, jak się za niego zabrać? Wkładasz dużo pracy w publikacje na profilu swojej firmy, a mimo to zasięgi i aktywność społeczności są niskie? Jeśli wyżej opisane problemy dotyczą Twoich działań lub napotykasz inne, umów się na bezpłatną konsultację. Opowiemy Ci, jak działamy i co możemy zrobić, aby Twój biznes się rozwijał.