Osiedle Piastowskie WMG Opole

List Referencyjny

W WMG Opole podjęliśmy się wymagającego zadania – zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie naszej pierwszej inwestycji w lokalizacji owianej bardzo złą reputacją. Poprzedni deweloper operujący na tym terenie zbankrutował, a wokół budowy krążyło wiele nieprzychylnych plotek. W związku z tym sprzedaż inwestycji Osiedle Piastowskie wymagała profesjonalnego wsparcia marketingu internetowego. Poszukiwaliśmy więc agencji doświadczonej we współpracy deweloperami, która nie boi się wyzwań. Nasz wybór padł na agencję 4People.

Zadaniem Agencji było przygotowanie skutecznej strategii marketingu internetowego. Działania te miały przynieść oczekiwaną liczbę zapytań, co umożliwiłoby sprzedaż pierwszego etapu inwestycji, ale również “odczarowanie” jej w oczach mieszkańców Opola.

Specjaliści 4People zaproponowali wykorzystanie Google Ads i zaawansowanego remarketingu, który pozwolił dotrzeć z ofertą Osiedla Piastowskiego do osób wstępnie zainteresowanych kupnem mieszkania w Opolu. Ponadto, aby podkreślić istnienie inwestycji w świadomości opolan i zmazać niekorzystne wrażenie po poprzednim deweloperze, Agencja zarekomendowała założenie i aktywne prowadzenie nowego profilu na Facebooku, jak również inwestycję w Facebook Ads. Dzięki temu Osiedle Piastowskie pojawiło się tam, gdzie już są jego potencjalni mieszkańcy.

Co równie ważne, Agencja zasugerowała zmiany na stronie internetowej inwestycji, aby ta była jeszcze atrakcyjniejsza dla użytkowników. Wszystkie podjęte przez 4People działania znacząco przyczyniły się do zamknięcia 1. etapu budowy oraz rozpoczęcia sprzedaży 2. etapu.

Kontakt z pracownikami Agencji przebiegał bardzo sprawnie. Specjaliści 4People byli zawsze otwarci na nasze pytania i pomysły, dzięki czemu czuliśmy, że Agencja jest wiarygodnym partnerem.

Polecamy 4People tym firmom, które poszukują sprawdzonej, doświadczonej agencji marketingu internetowego.