Firma 4PEOPLE przeprowadziła dla nas na przełomie czerwca i lipca tego roku audyt sprzedaży i obsługi klienta. Miał on na celu ogólną analizę zachowań pracowników ze szczególnym uwzględnieniem sposobu obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży. Obserwacji poddane zostały w szczególności takie kanały komunikacji z klientem, jak rozmowa telefoniczna oraz korespondencja mailowa. Dodatkowo zbadane zostały opinie pracowników o firmie oraz opinie klientów o jakości naszych usług. Ciekawym elementem audytu była dokładna analiza połączeń telefonicznych w szkole. Wyniki przeprowadzonych badań zostały przedstawione w wyczerpującym, obszernym raporcie. Prócz rezultatów obserwacji raport zawierał również wnioski oraz propozycje wstępnych działań naprawczych w newralgicznych obszarach.
Wykonanie powyższej usługi oceniam bardzo wysoko, poczynając od dyskretnego, nieinwazyjnego zbierania materiału, poprzez dostosowanie założeń i treści audytu do specyfiki naszej firmy, aż po uwzględniające charakter naszej działalności, wyczerpujące a zarazem proste przedstawienie wyników badań; Nieocenione okazały się też propozycje działań naprawczych – proste i skuteczne narzędzia pozwalające na natychmiastową poprawę sytuacji.
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie audytu oraz przygotowanie końcowego raportu była pani Justyna Perz. Współpraca przebiegała bez zarzutu. Komunikacja między nami dowodzi, że pani Justyna doskonale zna się na zagadnieniach, które były przedmiotem audytu. Szczególnie chciałam podkreślić profesjonalizm oraz umiejętność indywidualnego podejścia do klienta, chęć zagłębienia się w szczegóły naszej oferty i dostosowanie instrumentów badania oraz proponowanych rozwiązań do naszych specyficznych potrzeb.
Bez wahania mogę polecić usługę audytu proponowaną przez firmę 4PEOPLE.