Urząd Miejski w Sosnowcu

List Referencyjny

Jedną z kluczowych inicjatyw Urzędu Miejskiego, w której obywatele mogą się szczególnie zaktywizować, jest „Budżet Obywatelski”. Mieszkańcy Sosnowca zgłaszają propozycje innowacyjnych projektów dotyczących swoich dzielnic, a następnie w oficjalnym głosowaniu internetowym wyłaniane są zwycięskie inwestycje, które będziemy w przyszłości realizować.

Promocję „Budżetu Obywatelskiego” już po raz drugi powierzyliśmy sprawdzonej agencji marketingu internetowego 4PEOPLE. Naszym celem było nagłośnienie obu etapów działań – procesu zgłaszania projektów obywatelskich oraz głosowania nad zebranymi projektami.

Agencja, analizując dokładnie nasze potrzeby, zaproponowała wdrożenie kampanii płatnych Google Ads. Takie rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć do wielu osób z Sosnowca, zainteresowanych wzięciem udziału w projekcie.

Dzięki współpracy z agencją 4PEOPLE zrealizowaliśmy wspólnie wyznaczone cele, które wcześniej szczegółowo omówiliśmy. Prace dotyczące kampanii rozpoczęły się już w ciągu 3 dni – działania szczegółowo raportowano, a sami specjaliści chętnie dzielili się wiedzą i wyjaśniali podejmowane przez nich kroki w kampaniach Google Ads.

Zaimponowała nam komunikacja i budowanie relacji z naszą instytucją – zarówno przez opiekuna klienta, jak i bezpośrednich realizatorów. Dzięki współpracy z 4PEOPLE skutecznie rozpromowaliśmy „Budżet Obywatelski” wśród mieszkańców.

Szczerze polecamy współpracę z agencją 4PEOPLE wszystkim firmom, które szukają partnera do działań marketingowych online oraz chcą podkreślić swoją pozycję na rynku lokalnym.