Gdy sprzedaż spada o 60% – strategie na trudne czasy w marketingu nieruchomości
1 godz.
Joanna Rechnio
Dyrektor Operacyjny
Katarzyna Kilka
Key Account Manager
Podaj maila, na którego wyślemy link do nagrania!
Obejrzyj nagranie webinaru, podczas którego omówiamy
Aktualne wyniki w kampaniach reklamowych: Przegląd najnowszych danych i statystyk, abyś mógł lepiej zrozumieć obecną sytuację.
Trendy obecne w marketingu nieruchomości: Dowiedz się, co działa teraz, a co nie, i jak możesz dostosować swoje strategie.
Rekomendacje działań na jesień: Praktyczne porady i sprawdzone metody, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i zapytania.
BONUS: Wzór na zbudowanie nowych person, grup docelowych
Oni już byli na naszych szkoleniach
Patrick Trzaskoma
Prezes Trzaskoma Development
Rozpoczęcie współpracy z ekipą z 4PEOPLE było jedną z najlepszych decyzji jaką podjąłem i wprowadziło marketing moich inwestycji deweloperskich na wyższy poziom.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poprzedni
Następny