Jak zaplanować marketing i sprzedaż inwestycji deweloperskiej na rok 2024, by nie przepalić nawet 75% budżetów?

1 godz.

Podaj maila, na którego wyślemy link do nagrania!

Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się:

jak zaplanować marketing i sprzedaż na rok 2024, by nie przepalić nawet 75% budżetów,

co komunikować w social media, by zwiększać zainteresowanie swoją inwestycją,

czy już teraz przygotować stronę i narzędzia pod GPT (w Bing) i BARD (w Google).

BONUS: Wzór na zbudowanie nowych person, grup docelowych

Oni już byli na naszych szkoleniach

right quote

Piotr Langier

Prezes Proinvest SC

strzalka obramowanie
strzalka obramowanie

Współpracujemy już kilka lat. Długo szukałem kogoś znającego się na reklamie w internecie, ale nie umiałem zweryfikować kwalifikacji ewentualnych usługodawców. Do 4people trafiłem z polecenia i jestem bardzo zadowolony. Ustalamy jasne i mierzalne cele, dostaję regularne, czytelne raporty ze skutkami działań. Umieją nie tylko doradzić, ale również odradzić nieskuteczne działania, które tylko przepalą budżet.

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci

Pracowaliśmy dla takich marek jak:

Chcesz otrzymywać powiadomienia o planowanych szkoleniach/webinarach?

Prelegenci:

img j rechnio
Dyrektor Operacyjny
Katarzyna Kilka, Key Account Manager
Key Account Manager
img k golebiewska
Expert Google Ads
img j rechnio

Joanna Rechnio

Dyrektor Operacyjny
p kulagowski

Patryk Kułagowski

Expert Social Media (spec. LinkedIn)
img k golebiewska

Kinga Gołębiewska

Expert Google Ads
img k kilka

Katarzyna Kilka

Key Account Manager