Jak zaplanować marketing i sprzedaż inwestycji deweloperskiej na rok 2024, by nie przepalić nawet 75% budżetów?
1 godz.
Joanna Rechnio
Dyrektor Operacyjny
Patryk Kułagowski
Expert Social Media (spec. LinkedIn)
Kinga Gołębiewska
Expert Google Ads
Katarzyna Kilka
Key Account Manager
Podaj maila, na którego wyślemy link do nagrania!
Obejrzyj nagranie webinaru, z którego dowiesz się:
jak zaplanować marketing i sprzedaż na rok 2024, by nie przepalić nawet 75% budżetów,
co komunikować w social media, by zwiększać zainteresowanie swoją inwestycją,
czy już teraz przygotować stronę i narzędzia pod GPT (w Bing) i BARD (w Google).
BONUS: Wzór na zbudowanie nowych person, grup docelowych
Oni już byli na naszych szkoleniach
Piotr Langier
Prezes Proinvest SC
Współpracujemy już kilka lat. Długo szukałem kogoś znającego się na reklamie w internecie, ale nie umiałem zweryfikować kwalifikacji ewentualnych usługodawców. Do 4people trafiłem z polecenia i jestem bardzo zadowolony. Ustalamy jasne i mierzalne cele, dostaję regularne, czytelne raporty ze skutkami działań. Umieją nie tylko doradzić, ale również odradzić nieskuteczne działania, które tylko przepalą budżet.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poprzedni
Następny