PODCAST: Marketing internetowy dla dewelopera- najskuteczniejsze narzędzia

Kasia Kilka i Adam Perz rozmawiają o podstawach marketingu w branży deweloperskiej – od generowania leadów, przez wyznaczanie celów, aż po moment, w którym warto zmienić komunikację, by lepiej trafić do klienta.

Od czego zależy, czy Twoja inwestycja będzie się dobrze sprzedawać? Tego dowiesz się z podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE! Odcinek znajdziesz TUTAJ!

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Katarzyna Kilka

Jako Key Account Manager w 4PEOPLE kompleksowo zajmuje się obsługą klientów: od briefu, przez strategię i planowanie rozwiązań, aż po nadzór nad kampanią i raportowanie. Profesjonalne podejście, zaangażowanie, partnerskie relacje i nuta perfekcjonizmu – to Jej ulubiony zestaw, gwarantujący dobre wyniki kampanii. Zainteresowana zwłaszcza branżą nieruchomości i łączeniem analityki z kreatywnością. Prywatnie wielka fanka wycieczek rowerowych, górskich, wypoczynku nad Bałtykiem i długiego spania.
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!