W Virt S.C. zajmujemy się produkcją i dystrybucją elementów maszyn oraz remontami przekładni. Działalność w naszej branży wymaga nieustannej dbałości o jakość, dlatego przed wybraną agencją do prowadzenia kampanii AdWords postawiliśmy konkretne wymagania. Współpracę z 4People w tym zakresie podjęliśmy w maju 2017 roku. Naszym celem było zwiększenie widoczności naszej oferty w wyszukiwarce Google.
Jako producent m.in. kół zębatych i wałów wielowypustowych cenimy w biznesie precyzję oraz jakość wykonanych usług. Pracownicy 4People spełnili nasze oczekiwania, jasno określając i spełniając cele kampanii AdWords. Dzięki działaniom doświadczonych specjalistów Agencji otrzymaliśmy wyraźnie więcej zapytań o nasze produkty i usługi, co przełożyło się na większą liczbę zamówień.
Ponadto, osoba obsługująca naszą firmę zasugerowała w ramach współpracy przeprowadzenie audytu UX. Przekazane nam cenne wskazówki pozwolą nam w przyszłości usprawnić naszą witrynę internetową. Profesjonalnie przygotowany raport zawierał możliwe kierunki zmian, które polepszą użyteczność strony Virt.com.pl oraz ułatwią użytkownikom nawigację.
Kontakt ze specjalistami Agencji oceniamy bardzo pozytywnie. Szybko i sprawnie otrzymywaliśmy odpowiedzi na wszelkie wątpliwości związane z działaniami reklamowymi. Poza tym, zawsze dostępni dla nas pracownicy wykazali się dobrym zrozumieniem naszych potrzeb.
Polecamy Agencję 4People firmom, które szukają sprawdzonych i skutecznych sposobów na realizację kampanii marketingowych b2b w internecie.