Zapytana co lubi w marketingu najbardziej – odpowiedziałaby, że projektowanie komunikacji, wdrażanie strategii marketingowej oraz research. Będąc na ostatnim roku studiów dołączyła do 4PEOPLE, gdzie zdobywała swoje pierwsze zawodowe doświadczenie. No i tak już została 😀 Aktualnie jest odpowiedzialna za prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych zarówno dla klientów z segmentu B2B oraz B2C. W swojej pracy rozwija się w dziedzinie UX-a, psychologii marketingu oraz wykorzystania sztucznej inteligencji w mediach społecznościowych, którą fascynuje się od kilku lat.
Fanka Formuły 1, serialu The Office, grubych wełnianych swetrów i Gdyni. Gdyby wygrała milion, kupiłaby dom nad morzem. Uwielbia książki i dobrą muzykę. W wolnych chwilach pije duuużo herbaty, jeździ na rowerze (zimą na nartach) i chodzi na długie spacery ze swoim psem. Ogólnie jeden wielki piesolub!