Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Twój pierwszy krok ku skutecznej analizie danych to skontaktowanie się z nami.
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące GA4. Jesteśmy agencją specjalizującą się w marketingu internetowym i analizie danych, na co dzień pomagamy firmom, takim jak Twoja, w pełnym wykorzystaniu mocy Google Analytics 4 (GA4).
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Profesjonalna Implementacja i Konfiguracja GA4
Wierzymy, że drobiazgowa precyzja to klucz do sukcesu w analizie danych. Nasz zespół ekspertów dokładnie zaimplementuje kod śledzący GA4 na Twojej stronie, a następnie skonfiguruje go tak, aby był w pełni zoptymalizowany do Twoich potrzeb biznesowych. Dbając o odpowiednią integrację z platformami takimi jak Google Ads.
Optymalizacja Konta
Czy wiesz, że Twoje konto Google Analytics 4 może działać jeszcze lepiej? Nasz zespół dokona optymalizacji Twojego konta GA4, aby zapewnić Ci jak najwięcej korzyści z tej potężnej platformy analitycznej.
Archiwizacja Danych
Chociaż Google Analytics 4 jest przyszłością, to Universal Analytics odgrywał kluczową rolę w przeszłości. Zapewnimy, że żadne z Twoich cennych danych nie zostanie utracone, archiwizując je dla przyszłego użytku..
Poprawna Konfiguracja Konwersji
Bez dokładnego pomiaru konwersji, trudno mówić o skutecznej strategii marketingowej. Nasz zespół pomoże Ci w prawidłowej konfiguracji konwersji w GA4, abyś mógł dokładnie mierzyć skuteczność swoich działań marketingowych.
Konsultacje
Chcemy, abyś czuł się pewnie korzystając z GA4. Dlatego oferujemy konsultacje, które pomogą Tobie i Twojemu zespołowi w pełni wykorzystać możliwości tej potężnej platformy analitycznej.
Dlaczego Google Analytics 4 z 4PEOPLE?
Od kilkunastu lat pracujemy na co dzień ze statystykami firmy Google. Wiemy, jak powinny być zaimplementowane na stronie, by były zintegrowane z platformami reklamowymi, działały zgodnie z prawem i dostarczały wiarygodnych informacji.
Nasza obszerna oferta obejmuje:
Implementację kodu GA4 na Twojej stronie internetowej
Optymalizację istniejącego konta Google Analytics 4
Archiwizację danych z Universal Analytics
Poprawną konfigurację konwersji w GA4
Konsultacje w zakresie Google Analytics 4
Konfiguracja e-commerce w GA4
Skonsultuj się z nami bezpłatnie
Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poznaj nasz zespół specjalistów analityki
Nasze artykuły
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
Kategoria:
Jak pozycjonować film na YouTube?
9 narzędzi do doboru fraz kluczowych
Często zadawane pytania na temat Google Analytics 4
Co to jest Google Analytics 4?
Google Analytics 4 (GA4) to najnowsza wersja platformy Google do analizy danych, która koncentruje się na śledzeniu użytkowników przez cały cykl życia. GA4 integruje dane z różnych platform i urządzeń, oferując bardziej szczegółowe i dostosowane do potrzeb użytkownika analizy. Została wprowadzona jako standard dla Google Analytics w październiku 2020 roku.
Co to jest Google Analytisc 3?
Od Kiedy Google Analytisc 4 zastąpi Universal Analytics?
Google ogłosił, że wsparcie dla Universal Analytics zakończy się w czerwcu 2023 roku. Po tej dacie, Google będzie skupiać swoje zasoby wyłącznie na Google Analytics 4, choć historyczne dane z Universal Analytics nadal będą dostępne do wglądu dla użytkowników.
Jak sprawdzić wersję Google Analytics?
Wersję Google Analytics możesz sprawdzić, logując się na swoje konto Google Analytics i szukając informacji na temat wersji w panelu administracyjnym lub na dole strony.
Czy nadal mogę uzyskać dostęp do danych historycznych z Universal Analytics?
Tak, nadal możesz uzyskać dostęp do swoich historycznych danych z Universal Analytics. Google zdecydował się utrzymać dostęp do danych UA dla użytkowników, nawet po wprowadzeniu Google Analytics 4.
Co to jest strumień danych w Google Analytics 4?
Strumień danych w Google Analytics 4 to specyficzny źródło danych, które zbiera informacje o interakcjach użytkownika z daną platformą, taką jak aplikacja na Androida, aplikacja na iOS czy witryna internetowa.
Jaka jest różnica pomiędzy Google Analytics 4 i Google Analitics 3?
Google Analytics 4 skupia się na śledzeniu użytkowników przez cały cykl życia, oferując bardziej szczegółowe i dostosowane do potrzeb użytkownika analizy. W przeciwieństwie do Google Analytics 3 (Universal Analytics), GA4 koncentruje się na skupieniu danych z różnych urządzeń i platform, zamiast skupiać się głównie na sesjach.
Jak przeprowadzić migrację do GA4?
Aby przeprowadzić migrację do GA4, musisz stworzyć nową właściwość Google Analytics 4 w swoim koncie Google Analytics, skonfigurować strumień danych dla swojej witryny lub aplikacji, a następnie skopiować i zainstalować nowy kod śledzenia GA4 na swojej stronie internetowej. Pamiętaj, żeby nie usuwać starego kodu Universal Analytics, aby zachować dostęp do historycznych danych.