Analityka internetowa

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Twój pierwszy krok ku skutecznej analizie danych to skontaktowanie się z nami.

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące GA4. Jesteśmy agencją specjalizującą się w marketingu internetowym i analizie danych, na co dzień pomagamy firmom, takim jak Twoja, w pełnym wykorzystaniu mocy Google Analytics 4 (GA4).

pozowane rozmowa scaled
Pracuj z najlepszymi

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.

img pracuj z nalepszymi logotypy 1
Analityka internetowa- jak możemy Ci pomóc?

Profesjonalna Implementacja i Konfiguracja GA4

Wierzymy, że drobiazgowa precyzja to klucz do sukcesu w analizie danych. Nasz zespół ekspertów dokładnie zaimplementuje kod śledzący GA4 na Twojej stronie, a następnie skonfiguruje go tak, aby był w pełni zoptymalizowany do Twoich potrzeb biznesowych. Dbając o odpowiednią integrację z platformami takimi jak Google Ads.

panie przy laptopie
pozowane strategia content plan scaled

Optymalizacja Konta

Czy wiesz, że Twoje konto Google Analytics 4 może działać jeszcze lepiej? Nasz zespół dokona optymalizacji Twojego konta GA4, aby zapewnić Ci jak najwięcej korzyści z tej potężnej platformy analitycznej.

Archiwizacja Danych

Chociaż Google Analytics 4 jest przyszłością, to Universal Analytics odgrywał kluczową rolę w przeszłości. Zapewnimy, że żadne z Twoich cennych danych nie zostanie utracone, archiwizując je dla przyszłego użytku..

Damian analityka
dzial SEO z laptopami 1 scaled

Poprawna Konfiguracja Konwersji

Bez dokładnego pomiaru konwersji, trudno mówić o skutecznej strategii marketingowej. Nasz zespół pomoże Ci w prawidłowej konfiguracji konwersji w GA4, abyś mógł dokładnie mierzyć skuteczność swoich działań marketingowych.

Konsultacje

Chcemy, abyś czuł się pewnie korzystając z GA4. Dlatego oferujemy konsultacje, które pomogą Tobie i Twojemu zespołowi w pełni wykorzystać możliwości tej potężnej platformy analitycznej.

Grupowe usmiechniete 3 scaled
studio powazne scaled

Dlaczego Google Analytics 4 z 4PEOPLE?

Od kilkunastu lat pracujemy na co dzień ze statystykami firmy Google. Wiemy, jak powinny być zaimplementowane na stronie, by były zintegrowane z platformami reklamowymi, działały zgodnie z prawem i dostarczały wiarygodnych informacji.

Nasza obszerna oferta obejmuje:

Implementację kodu GA4 na Twojej stronie internetowej

Optymalizację istniejącego konta Google Analytics 4

Archiwizację danych z Universal Analytics

Poprawną konfigurację konwersji w GA4

Konsultacje w zakresie Google Analytics 4

Konfiguracja e-commerce w GA4

img cta newsletter ga4

Skonsultuj się z nami bezpłatnie

Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.

Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci

Pracowaliśmy dla takich marek jak:

Poznaj nasz zespół specjalistów analityki

img a perz
Dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu
img j rechnio
Dyrektor Operacyjny
img r polak
Dyrektor Generalny

Nasze artykuły

Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!

Kategoria:

youtube min 1

Jak pozycjonować film na YouTube?

9 narzędzi do doboru fraz kluczowych

Często zadawane pytania na temat Google Analytics 4

img faq oferta

Co to jest Google Analytics 4?

Google Analytics 4 (GA4) to najnowsza wersja platformy Google do analizy danych, która koncentruje się na śledzeniu użytkowników przez cały cykl życia. GA4 integruje dane z różnych platform i urządzeń, oferując bardziej szczegółowe i dostosowane do potrzeb użytkownika analizy. Została wprowadzona jako standard dla Google Analytics w październiku 2020 roku.

Google Analytics 3, znane również jako Universal Analytics, to poprzednia wersja platformy do analizy danych Google. Skupiała się głównie na śledzeniu sesji na stronach internetowych, z mniejszym naciskiem na integrację danych z różnych platform i urządzeń. Universal Analytics była standardem dla Google Analytics do października 2020 roku, a jej wsparcie techniczne zakończy się w czerwcu 2023 roku.

Google ogłosił, że wsparcie dla Universal Analytics zakończy się w czerwcu 2023 roku. Po tej dacie, Google będzie skupiać swoje zasoby wyłącznie na Google Analytics 4, choć historyczne dane z Universal Analytics nadal będą dostępne do wglądu dla użytkowników.

Wersję Google Analytics możesz sprawdzić, logując się na swoje konto Google Analytics i szukając informacji na temat wersji w panelu administracyjnym lub na dole strony.

Tak, nadal możesz uzyskać dostęp do swoich historycznych danych z Universal Analytics. Google zdecydował się utrzymać dostęp do danych UA dla użytkowników, nawet po wprowadzeniu Google Analytics 4.

Strumień danych w Google Analytics 4 to specyficzny źródło danych, które zbiera informacje o interakcjach użytkownika z daną platformą, taką jak aplikacja na Androida, aplikacja na iOS czy witryna internetowa.

Google Analytics 4 skupia się na śledzeniu użytkowników przez cały cykl życia, oferując bardziej szczegółowe i dostosowane do potrzeb użytkownika analizy. W przeciwieństwie do Google Analytics 3 (Universal Analytics), GA4 koncentruje się na skupieniu danych z różnych urządzeń i platform, zamiast skupiać się głównie na sesjach.

Aby przeprowadzić migrację do GA4, musisz stworzyć nową właściwość Google Analytics 4 w swoim koncie Google Analytics, skonfigurować strumień danych dla swojej witryny lub aplikacji, a następnie skopiować i zainstalować nowy kod śledzenia GA4 na swojej stronie internetowej. Pamiętaj, żeby nie usuwać starego kodu Universal Analytics, aby zachować dostęp do historycznych danych.

zdj analityka dol

Twój Sukces z Google Analytics 4

Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. Twój pierwszy krok ku skutecznej analizie danych to skontaktowanie się z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące GA4 i pomożemy Ci zrozumieć, jak nasze usługi mogą przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu.