Zwiększ swoją sprzedaż dzięki skutecznym działaniom SEO i osiągaj wysokie pozycje w wyszukiwarce!
Potrzebujesz skutecznego pozycjonowania stron? Twoje życzenie jest dla nas kolejnym… wyzwaniem. Jesteśmy doświadczoną agencją i wiemy, jak zapewnić wysokie pozycje w wyszukiwarce, ale do każdego klienta podchodzimy indywidualnie ze względu na branżę, którą reprezentuje. Przedstaw nam swoje oczekiwania, a już niedługo staną się one realnymi wynikami!
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Długofalowe efekty marketingowe pozycjonowania stron
Skuteczne pozycjonowanie wymaga cierpliwości, ale jego efekty utrzymują się przez długi czas. Odbiorcy chętniej będą pracować na Twoją stronę i staną się stałymi i wartościowymi klientami. Dla Ciebie oznacza to regularny zysk.
Promocja wszystkich kategorii produktów
Niektórych produktów nie możesz reklamować płatnymi kanałami marketingu online. Jedynym wsparciem okazuje się dla nich SEO. Kluczowy jest tu research fraz związanych z branżą, czyli słów kluczowych które zostaną wykorzystane w artykule blogowym czy opisach zakładek albo produktów.
Nie opłacasz budżetów – generujesz stały ruch
W przypadku większości kanałów marketingowych potrzebujesz sporego budżetu, który regularnie musisz uzupełniać. Działania SEO generują na stronie spory ruch i zaangażowanie, wykorzystując mały procent budżetu reklamowego. Oznacza to, że płacisz tylko za działania agencji SEO, nie inwestując dodatkowych środków w płatny marketing.
Najtańsze źródło ruchu przy wysokim poziomie konwersji
Odpowiedzialna jest za to różnorodność form. Działania SEO pozwalają nie tylko dotrzeć do użytkowników za pomocą fraz kluczowych, ale i obejmują np. umieszczenie informacji o Twojej firmie na serwisach zewnętrznych. W ten sposób kierują one odwiedzających bezpośrednio na Twoją stronę, zwiększając jej widoczność, rozpoznawalność czy szansę na dokonanie zakupu.
Kompleksowa obsługa
Pozycjonowaniem Twojej strony w wyszukiwarkach zajmie się sztab specjalistów: Jeśli chcesz lepiej poznać tajniki SEO i wiedzieć, na czym ono polega, udostępnimy Ci panel klienta 4PEOPLE. Dzięki temu będziesz mieć szansę na samodzielne monitorowanie i weryfikowanie jakości oraz efektów naszej pracy.
Co oferujemy w ramach współpracy
(oprócz wysokich pozycji)?
Comiesięczne raporty z analizą kampanii
Umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia
Elastyczność działań
Kompleksowe wsparcie ekspertów.
Skonsultuj się z nami bezpłatnie
Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poznaj nasz zespół specjalistów SEO
Nasze artykuły
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
Kategoria:
Jak pozycjonować film na YouTube?
Jakie są rodzaje robotów Google i jaki wpływ mają na pozycjonowanie?
Pozycjonowanie stron - często zadawane pytania
1. Co to jest pozycjonowanie szerokie?
Pozycjonowanie szerokie (lub też inaczej pozycjonowanie long-tail) to w odróżnieniu od tradycyjnego pozycjonowania szereg działań mających na celu poprawę widoczności strony pod wieloma bardzo szczegółowymi frazami. W metodzie tej nacisk kładziony jest na zwiększenie ruchu na stronie z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Ten typ pozycjonowania jest wskazany głównie dla sklepów internetowych.
2. Co to jest pozycjonowanie stron na frazy?
Pozycjonowanie stron internetowych to długotrwały proces mający na celu uzyskanie w organicznych wynikach wyszukiwania jak najwyższych pozycji pod wybranymi frazami kluczowymi. W Polsce pojęcie pozycjonowanie stron jest stosowane zamiennie z SEO (search engine optimisation – czyli optymalizacja strony pod wyszukiwarkę).
3. Co to jest pozycjonowanie lokalne?
Pozycjonowanie lokalne (local SEO) to zbiór wszystkich działań mających na celu poprawę widoczności strony zarówno pod frazami lokalnymi (z dopiskiem nazwy miasta, województwa, dzielnicy czy nawet ulicy), jak również pod frazami bardziej ogólnymi, ale wyszukiwanymi przez użytkowników znajdujących się w danej lokalizacji geograficznej. Jest to strategia idealna dla biznesów świadczących swoje usługi lokalnie (warsztaty samochodowe, restauracje, salony kosmetyczne itp.).
4. Dlaczego warto współpracować z agencją SEO?
Agencja SEO dysponuje zarówno wiedzą, doświadczeniem, jak i szeregiem narzędzi niezbędnych przy pozycjonowaniu strony. Nawiązując współpracę z agencją SEO, można skorzystać z tych elementów, które oszczędzają czas (na wykonanie niezbędnych prac oraz testy tego, co działa, a co nie) i pieniądze (na zakup specjalistycznych narzędzi analitycznych, link building czy copywriting).
5. Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?
Wyniki organiczne są jednym z najpopularniejszych kanałów wejścia na strony internetowe. Im wyższe pozycje strony internetowej, tym większa szansa na przyciągnięcie na stronę klientów i zwiększenie tym samym liczby transakcji (czy też innego rodzaju konwersji). Warto zadbać o wysokie pozycje w top10, i zdecydować się na pozycjonowanie stron internetowych. W przypadku wielu firm jest to główne źródło pozyskiwania nowych klientów.
6. Ile kosztuje pozycjonowanie strony?
Cena pozycjonowania może się różnić w zależności od takich czynników jak: stan strony internetowej (jej budowa i poziom zoptymalizowania), domena (wiek i historia) oraz jej obecna sytuacja w organicznych wynikach wyszukiwania. Różnica w cenie będzie również pomiędzy małą stroną a sklepem internetowym, dla którego koszt jest zazwyczaj wyższy. Pozycjonowanie stron to najczęściej koszt pomiędzy tysiącem a kilkoma (a nawet kilkunastoma) tysiącami złotych miesięcznie.
7. Audyt SEO - co to jest?
Audyt SEO to dokładna analiza strony przeprowadzana w celu sprawdzenia aspektów technicznych oraz treści pod kątem skuteczności strony w wynikach wyszukiwania. Efektem audytu SEO jest najczęściej dokument, który zawiera ocenę stanu obecnego witryny oraz wytyczne co do tego, jakie elementy i w jaki sposób poprawić. Dokument ten będzie stanowił cenne źródło wiedzy zarówno dla programisty odpowiedzialnego za stronę, jak i copywritera odpowiedzialnego za tworzenie treści.
8. Co to jest optymalizacja strony www?
Optymalizacja strony to proces polegający wprowadzeniu na stronie szeregu zmian, których celem jest poprawa widoczności strony w wynikach wyszukiwania pod wybranymi frazami kluczowymi. Optymalizacja strony wykonywana jest najczęściej na podstawie przygotowanego wcześniej audytu SEO. Jest to proces często wymagający wprowadzania poprawek i kolejnych zmian dostosowanych do zmieniających się wytycznych wyszukiwarki.
9. Czy strony są optymalizowane pod Core Web Vitals (CWV)?
Wiele zależy od tego, jakie zmiany są konieczne do wprowadzenia – w niektórych przypadkach możemy wprowadzić ważniejsze poprawki (choć nie zawsze te poprawki pozwalają spełnić wytyczne). Najczęściej optymalizacja strony pod Core Web Vitals wymaga dużego nakładu pracy programisty – z tego powodu ta usługa jest dodatkowo płatna.
10. Czy jest wykonywany pełny audyt strony pod Core Web Vitals (CWV)?
Oczywiście, wykonujemy pełen audyt pod Core Web Vitals.
11. Jakie są modele rozliczeń za pozycjonowanie strony?
Przyjmujemy rozliczenie w formie ryczałtu lub ewentualnie półryczałtu, a więc za pozyskany ruch lub za zdobyte pozycje. Podstawą prowadzenia kampanii pozycjonowania jest stała kwota, którą ustalamy na samym początku współpracy.
12. Jaka strategia link buildingu jest prowadzona w ramach pozycjonowania?
Opracowujemy strategię i pozyskujemy linki do fraz, na które strona została zoptymalizowana. W naszych działaniach podchodzimy do tego w sposób zdywersyfikowany. Linki publikowane są w jak najlepszych miejscach – zależą one od Twojego budżetu. Najczęściej linki pozyskiwane są w tekstach na blogach tematycznych i ogólnotematycznych oraz na forach internetowych. Należy zaznaczyć, że działania mają na celu wyłącznie poprawę profilu linków, ich celem nie jest budowanie rozpoznawalności marki czy pozyskiwanie ruchu.
13. Czy oferta obejmuje SEO lokalne?
Nasza oferta obejmuje również SEO lokalne. Warto jednak zaznaczyć, że działania SEO nakierowane na rynek lokalny nie różnią się znacząco od tych mających na celu pozycjonowanie na całą Polskę.
14. Czy warto prowadzić SEO dla strony inwestycji deweloperskiej?
Najczęściej nie jest to opłacalne. Nasi specjaliści doradzają takie działania SEO, które holistycznie oddziałują na Twoją markę. Oczywiście indywidualnie rozpatrzymy, czy w przypadku Twojej firmy takie działanie nie okaże się najkorzystniejsze.
15. Ile trzeba czekać na efekty pozycjonowania?
Pierwsze efekty widać między 4 a 6 miesiącem pracy. Zwrot z inwestycji, tj. zrównanie kwoty wykładanej na SEO i pozyskiwanej ze sprzedaży usług i produktów z tego kanału, uzależniony jest od charakteru Twojego biznesu, obecnej pozycji na rynku. Przewidzenie dokładnej daty nie jest zatem w pełni możliwe.
16. Kto wykonuje optymalizację strony?
Zmiany optymalizacyjne są wprowadzane przed profesjonalistów: specjalista ds. SEO, specjalista ds. Content Marketingu i programista.
17. Czy dostanę plan optymalizacji strony?
Tak, na początku współpracy przygotowujemy audyt SEO – pełni on funkcję planu optymalizacji strony. Zawiera on ogólny zamysł i strategię działań prowadzonych na Twojej stronie.
18. Czy działania pozycjonowania są niebezpieczne? (filtr / ban)
Nie prowadzimy działań, które mogą zaszkodzić Twojej stronie. Podczas optymalizacji opieramy się wyłącznie na wskazaniach wyszukiwarki. Należy natomiast pamiętać, że pozyskiwanie linków było, jest i będzie działaniem wbrew wytycznym wyszukiwarki. Natomiast sposób, w jaki my pozyskujemy linki do stron, ani razu nie przyczynił się do uzyskania kary. Kluczem jest prowadzenie szerokich działań i nie skupianie się wyłącznie na jednej podstronie i tylko kilku frazach. Najbezpieczniejsze jest pozycjonowanie strony na wiele fraz, które są przypisane do wielu różnych podstron.
19. Czy treści do wrzucenia na stronę są najpierw przesyłane do mnie do zaakceptowania?
Tak, każdorazowo przesyłamy do Ciebie treści do akceptacji. Masz kontrolę nad tym, jakie treści są umieszczane na Twojej stronie.
20. Czy strona jest czyszczona z linków o niskiej jakości?
Obecnie nie jest to konieczne – takie linki już nie szkodzą. Jeśli natomiast do strony prowadzą szkodliwe linki, to oczywiście są one zgłaszane w specjalnym narzędziu Google – w ten sposób następuje zrzeknięcie się z określonych linków. Dzięki temu przestają one mieć jakikolwiek wpływ na stronę.
21. Jak często profil backlinkowy jest weryfikowany?
Co miesiąc pozyskujemy nowe linki do Twojej strony. Równie często weryfikujemy profil backlinkowy. Pamiętaj jednak, że taki profil linków to jedynie sugestia – jego poprawność jest mierzona za pomocą takich narzędzi jak Ahrefs lub Majestic, które same w sobie nie są częścią wyszukiwarki (działają niezależnie – ich aktualizacje są dopiero wynikiem zmian algorytmu Google, nie zaś jego częścią). Korzystając z wyżej wymienionych narzędzi, należy pamiętać o zasadzie ograniczonego zaufania – kierowanie się tylko i wyłącznie nimi może nie przynieść pożądanych efektów.
22. Czy analizowane jest to, jaka fraza generuje konwersje?
Jeśli Twoja strona jest podpięta pod narzędzia wyszukiwarki Google umożliwiające mierzenie danych, taka analiza jest przeprowadzana.
23. Na jakiej podstawie wybierane są frazy do pozycjonowania?
Po audycie przeprowadzany jest research fraz kluczowych dla poszczególnych podstron, który następnie przesyłamy do Ciebie do akceptacji. Po ich zatwierdzeniu optymalizujemy stronę w oparciu o ten dokument. W zależności od potrzeb lista fraz jest uzupełniania w pełni już na początku lub w kolejnych miesiącach współpracy (w zależności od rozmiaru strony i wielkości Twojego budżetu).
24. Co nam daje pozycjonowanie strony?
Główną korzyścią jaką daje pozycjonowanie strony internetowej jest poprawa jej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania pod istotnymi frazami kluczowymi w tym również frazami kluczowymi typu „long tail” (czyli długi ogon – frazy dłuższe i bardziej szczegółowe; rzadziej wyszukiwane ale z większym prawdopodobieństwem konwersji). Lepsza widoczność prowadzi do zwiększenia liczby potencjalnych klientów na stronie a to z kolei może prowadzić do zwiększenia liczby transakcji i poprawy przychodu lub zwiększenia liczby innego rodzaju konwersji (np. kontaktu za pomocą formularzy).
25. Co jest potrzebne do pozycjonowania?
Do pozycjonowania strony potrzebna jest… strona internetowa :). Aby osiągnięcie dobrych wyników było natomiast możliwe strona musi być dostępna dla robotów wyszukiwarki (możliwa do zaindexsowania), posiadać wartościowe treści, dobrą optymalizację techniczną i mocny profil linków przychodzących pochodzący z wartościowych i zaufanych źródeł.
26. Jak pozycjonować wizytówkę w Google?
Aby pozycjonowanie wizytówki Google Moja Firma było możliwe musimy posiadać w pełni uzupełnioną wizytówkę (dane teleadresowe zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie, zdjęcia, godziny otwarcia, opis do 750 znaków) i aktywnie ją prowadzić – zachęcać do wystawiania opinii i odpowiadać na nie oraz publikować za pomocą wizytówki posty. Ważną częścią pozycjonowania wizytówek jest tworzenie wizytówek NAP (name, adress, phone) w różnego rodzaju bazach firm, które stanowią zewnętrzne potwierdzenie lokalizacji firmy w konkretnym miejscu. Pozycjonowanie wizytówek Google maps to istotna część pozycjonowania lokalnego.
27. Czym się różni SEO od SEM?
SEO czyli Search Engine Optimisation stanowi część składową SEM (czyli Search Engine MArketing). Pierwsze pojęcie oznacza dostosowanie strony internetowej do wymogów wyszukiwarki Google w celu poprawy jej widoczności w wynikach organicznych. SEM oprócz SEO obejmuje również inne działania w wyszukiwarce jak obecność strony w płatnych wynikach wyszukiwania.
28. Co wchodzi w skład SEO?
W skład SEO wchodzą: audyt strony i jej optymalizacja techniczna, analiza konkurencji i dobór fraz kluczowych, poprawa istniejących treści na stronach oraz tworzenie nowego, wartościowego contentu a także dbanie o właściwy profil linków przychodzących.
29. Ile kosztuje audyt SEO strony?
Koszt audytu SEO uzależniony jest głównie od czasu, który należy poświęcić na analizę strony oraz od wielkości samego serwisu. Kompleksowy audyt strony obejmujący analizę techniczną, analizę treści, analizę profilu linków oraz analizę widoczności (również na tle konkurencji) dla średniej wielkości strony to koszt rzędu kilku tysięcy złotych. W przypadku dużych sklepów internetowych może to być koszt od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
30. Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?
Aby zwiększyć ruch w sklepie internetowym konieczna jest osiągniecie jak najwyższych pozycji pod najważniejszymi dla naszej strony słowami kluczowymi. Zarówno często wyszukiwanymi ( i bardziej konkurencyjnymi) frazami kluczowymi jak również pod frazami z długiego ogona (rzadziej wyszukiwane ale mniej konkurencyjne). Im bliżej pozycji pierwszej strona znajduje się pod wartościowymi frazami kluczowymi tym większe prawdopodobieństwo wejścia na stronę. Zwiększenie ruchu na stronie może odbywać się również odbywać poprzez umieszczenie linków (np. treści sponsorowanych) w serwisach z dużą liczbą użytkowników.