Dlaczego mojej firmie potrzebne jest konto na Instagramie?

Jeśli posiadasz produkt lub usługę, którą można w estetyczny, ciekawy sposób pokazać na zdjęciach - to Instagram jest dla Ciebie! W sieci konsumenci dokonują wyboru oczami, dlatego ja Cię widzą, tak Cię... kupują!

A może właśnie już działasz na Instagramie, ale nie potrafisz pokazać atutów swojego produktu? Przekonaj się, co możesz zyskać powierzając 4PEOPLE prowadzenie profilu na Instagramie.

Zespół

Pracuj z najlepszymi

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.

Certyfikaty

W ramach działania na Instagramie

  • Stworzymy profil lub zoptymalizujemy istniejący
  • Opracujemy koncepcję graficzną
  • Połączymy profil z fanpagem na Facebooku
  • Przygotujemy treści oraz grafiki/zdjęcia do publikacji
  • Stworzymy Twój unikalny hashtag firmowy
  • Będziemy obserwować inne profile oraz ich publikacje
  • Dodamy materiały na IGTV
  • Wypromujemy profil bezpośrednio z aplikacji

Dodatkowo:

  • poprowadzimy kampanie z wykorzystaniem Menedżera Reklam Facebooka (o tym więcej w zakładce Kampanie)

Dlaczego warto:

Gruntowna analiza
Gruntowna analiza

Nasze działania zawsze opieramy na gruntownej analizie danych nt. skuteczności naszych kampanii, analizie konkurencji oraz potrzebach klientów. Analiza danych zapisana jest w DNA naszej marki.

Twarde dane
Twarde dane

Nasze działania opieramy o analizę danych, to podstawa naszej pracy. Dlatego każda zaplanowana strategia jest przemyślana i opracowana tak, aby realizować efektywnie nasze cele.

Doświadczony zespół
Doświadczony zespół

Dział Social Media tworzą ludzie z pasją, którzy od lat prowadzą skuteczną komunikację marek. Nasza wiedza oparta jest nie tylko na szkoleniach i śledzeniu nowości marketingowych, ale przede wszystkim na wielu efektywnie zaplanowanych i przeprowadzonych kampaniach.

Przejrzysta współpraca
Przejrzysta współpraca

Stawiamy na jasne warunki współpracy i przejrzyste raportowanie po każdym przepracowanym miesiącu. Zawsze wyznaczamy realne cele oraz sposoby na ich osiągnięcie.

Historie sukcesu

Przeczytaj, w jaki sposób osiągnęliśmy cele dla naszych klientów z wykorzystaniem kanałów social media.

Poznaj nasz zespół specjalistów Social Media

Kompleksowy marketing internetowy

Szukasz czegoś więcej? Pamiętaj, że to tylko część naszej oferty. W 4PEOPLE zajmujemy się kompleksową obsługą w dziedzinie marketingu internetowego - na podstawie Twoich potrzeb i celów opracujemy strategię i zaproponujemy narzędzia marketingowe. Wszystko po to, by osiągnąć jak najlepsze rezultaty:

Często zadawane pytania na temat Social Media

Kampanie reklamowe na Instagramie - jak mogę je poprowadzić?

Możesz utworzyć reklamy na Instagramie: promując post z poziomu aplikacji lub korzystając z Menedżera reklam Facebooka. Aby reklamować się na instagramie z poziomu Menedżera Reklam należy najpierw połączyć konto Instagramowe z Facebookiem.

Tylko poniższe cele umożliwiają tworzenie reklam na Instagram. Rozpoznawalność marki, Zasięg, Ruch (kliknięcia przekierowujące do witryny lub sklepu z aplikacjami), Instalacje aplikacji, Aktywność (tylko dotycząca posta), Wyświetlenia filmu, Konwersje (konwersje w witrynie lub aplikacji).

Prowadzenie profilu na Instagramie - kiedy warto?

Instagram to platforma, która będzie świetnym uzupełnieniem działań marki na Facebooku, ale nie tylko! W przypadku takich branż jak beauty, fitness często profil na Instagramie staje się głównym kanałem komunikacji. To także świetne miejsce dla influencerów oraz osób publicznych. Na Instagramie powinny znaleźć się marki, których produkty czy usługi można uchwycić na zdjęciu. Jeżeli produkt jest nieatrakcyjny wizualnie, ciężko go ująć na zdjęciu, może warto odpuścić sobie działania na tej platformie. Podobnie jak w przypadku Facebooka, to medium sprawdzi się lepiej w przypadku klienta B2C.

Reklama na Instagramie - największe zalety.

Reklama na Instagramie czy ogólnie - reklama w social media - daje wiele możliwości. Po pierwsze, pozwala precyzyjnie określić grupę docelową - dzięki temu docieramy do osób potencjalnie zainteresowanych, wydając budżet reklamowy tylko na nich. Po drugie, efekty widać o wiele szybciej niż w przypadku reklamy tradycyjnej. W ramach jednego budżetu możemy wykonać kilka testów i wybrać te kreacje, na które najlepiej reagują nasi odbiorcy. W przypadku kampanii outdoorowej byłoby to trudne, prawda? Po trzecie, mamy dostęp do zaawansowanej analityki - jesteśmy w stanie określić odbiorców reklamy, ich zachowanie a w rezultacie odpowiednio zoptymalizować działania i osiągnąć zamierzone cele. Instagram jest w tym przypadku jednym z umiejscowień reklamy, który wykorzystujemy dla różnych grup. To dodatkowe miejsce, gdzie nasza reklama może się ukazać. Wykorzystujemy zarówno tak zwane wyświetlanie w Aktualnościach (w postaci grafiki statycznej czy filmu) oraz na InstaStories, gdzie możemy wykorzystać materiał wideo lub grafiki i mamy do dyspozycji aż 3 plansze. To świetnie miejsce na promowanie, gdyż wyświetla się użytkownikowi pomiędzy oglądanymi przez niego relacjami osób, które obserwuje.

Jak zrobić Instastory? Czy możecie się tym zająć?

Zrobienie ładnego i angażującego Instastory wymaga dobrego pomysłu. Aby stworzyć relację przytrzymaj dłużej swoje zdjęcie profilowe na głównej stronie i wybierz “Dodaj do relacji”. Następnie dodaj zdjęcie, nakręć filmik lub załącz ankietę i upublicznij. Korzystaj ze swojej kreatywności.

Jeśli nie chcesz zajmować się relacjami na Instagamie, możemy się tym zająć. Ilość Instastory, które tworzymy na przestrzeni miesiąca, określamy w umowie. Częstotliwość dopasowujemy do specyfiki branży oraz ilości dostępnych materiałów. Tworzymy również kampanie płatne na Instastory - na ten format przeciętny użytkownik poświęca najwięcej czasu.

Czy w ramach oferty nawiązywana jest współpraca z influencerami?

Współpraca z influencerami jest usługą wycenianą odrębnie. Dopasowujemy zakres współdziałania do potrzeb i celów, które mają zostać zrealizowane. Wspieramy również w kwestiach formalnych, komunikacyjnych i egzekucyjnych.

Czy konto firmowe na Instagramie przyniesie wymierne efekty?

Instagram jest kanałem komunikacji o swoistej specyfice. Nie każda branża pozyska tam odpowiednią uwagę użytkowników. Na etapie formułowania oferty analizujemy szanse i możliwości oraz potencjał tej platformy w stosunku do Twojej marki, a następnie sugerujemy działania. Warto pamiętać, że jeśli konto firmowe oraz kampanie zostaną odpowiednio dostosowane, Instagram umożliwia również działalność sprzedażową.

Czy przygotowywane grafiki na Instagram są dedykowane, czy bazują na wzorze?

Rozpoczynając współpracę, tworzymy identyfikację wizualną pod social media zgodną z przyjętym brandingiem marki. Różnicujemy style grafik na Instagram pod względem konkretnych platform, dlatego grafiki umieszczane na Instagramie są przygotowane indywidualnie. W zależności od przyjętego stylu - mogą być to formatki, które się powtarzają, jak również każdy projekt może być zróżnicowany.

Czy profil firmowy szybko zdobędzie followersów na Instagramie?

Narzędzia reklamowe środowiska Facebooka nie przewidują kampanii nastawionej na pozyskiwanie nowych followersów, dlatego nie możemy zapewnić uzyskania konkretnego przyrostu. Zdobywanie followersów na Instagramie jest wypadkową kampanii nakierowanych na aktywność pod poszczególnymi postami oraz w Instastories.

Zobacz w jakich innych kanałach możemy Ci pomóc

Doradzimy w wyborze odpowiednich!

Twój Sukces z Instagramem

Sukces

Do sukcesu na Instagramie jeden krok (parafrazując tekst znanej piosenki). Jaki? Konsultacja z nami! Pomożemy Ci zrozumieć, co trzeba zmienić w strategii marketingowej i komunikacji, aby zaczęła przynosić korzyści Twojej firmie. Umów się na bezpłatne konsultacje, a pokażemy Ci, jak nasze usługi przyczynią się do wzrostu Twojego biznesu.

Dziękujemy za wysłanie wiadomości!

Odpowiedź otrzymasz najszybciej jak to tylko możliwe.

Wróć do strony