Masz produkt lub usługę, którą można estetycznie i ciekawie pokazać na zdjęciach? Nie wiesz, na co zwrócić uwagę, jak analizować wskaźniki, działania w social mediach pochłaniają zbyt dużo Twojego czasu lub napotykasz wyzwania natury technicznej? Chcesz się wyróżnić i zyskać rozpoznawalność jako marka osobista?
Instagram to idealne rozwiązanie dla Ciebie! W sieci konsumenci dokonują wyboru oczami, dlatego jak Cię widzą, tak Cię… kupują! Pomożemy Ci właściwie wyeksponować atuty Twojego produktu albo marki, budując rozpoznawalność i zaufanie odbiorców.
Żyjemy w kulturze wizualnej. Aż 67% konsumentów wymienia jakość obrazu jako jeden z elementów decydujących o zakupie online, a wysokiej jakości fotografie promujące określone towary potrafią zwiększyć konwersję nawet o 60%. To jedne z wielu twardych dowodów na to, że opłaca się inwestować w działania na platformach ukierunkowanych na wizualną ekspozycję miejsc, osób czy towarów.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Co zyskujesz, współpracując z nami?
Gruntowną analizę potrzeb, celów i efektów
Współpracując z nami, możesz liczyć na to, że już na wstępie dokładnie zbadamy Twoje potrzeby, cele oraz możliwości. Na ich podstawie opracujemy indywidualną strategię, która pomoże nam i Tobie osiągnąć zamierzony efekt. W naszej pracy nie bazujemy na „kopiuj-wklej”, ale na indywidualnym podejściu do każdego klienta.
Pracę na twardych danych
Analiza danych zapisana jest w DNA naszej marki. Prowadzimy działania każdorazowo oparte zawsze na gruntownej ekspertyzie m.in. skuteczności naszych kampanii, analizie konkurencji oraz potrzebach klientów. Dzięki temu wyznaczamy realne cele oraz sposoby na ich osiągnięcie
Kompleksowe wsparcie doświadczonego zespołu
Nasz Dział Social Media tworzą ludzie, którzy prowadzenie skutecznej komunikacji marki mają w małym palcu. Uzbrojeni są w wiedzę i doświadczenie ze szkoleń, śledzenia nowoczesnych trendów marketingowych oraz innowacji, ale przede wszystkim z wieloletnich, praktycznych działań oraz efektywnie zaplanowanych i przeprowadzonych kampanii.
Przejrzystą współpracę na indywidualnych warunkach
Stawiamy na jasne warunki współpracy i przejrzyste raportowanie po każdym przepracowanym miesiącu. Nasze umowy są każdorazowo dopasowane do wymagań Klientów. Proponujemy miesięczny okres wypowiedzenia, ponieważ zależy nam na jakości współpracy, a nie zapisach w umowie.
Co możemy Ci zapewnić w ramach współpracy?
Stworzymy profil lub zoptymalizujemy istniejący
Dzięki temu stanie się on atrakcyjniejszy i będzie przyciągał więcej obserwujących (followersów)
Opracujemy koncepcję graficzną
Twój profil, posty, filmy czy rolki zyskają wizualną spójność, lepiej skupiając uwagę potencjalnych klientów
Połączymy profil z fanpagem na Facebooku
Co przyczyni się do synchronizacji działań na obu platformach i przełoży się pozytywnie na budowanie zasięgu Twojej marki
Przygotujemy treści oraz grafiki/zdjęcia do publikacji
Oszczędzisz czas, zyskując nie tylko wartościowe treści, ale i dodatkową przestrzeń na istotne działania biznesowe
Stworzymy Twój unikalny hashtag firmowy
Dzięki czemu staniesz się bardziej widoczny i rozpoznawalny na tle konkurencyjnych marek i profili
Będziemy obserwować inne profile oraz ich publikacje
Wzbogacimy Twój profil i działania o cenne pomysły oraz inspiracje, które pomogą Ci budować zasięg i wyprzedzać konkurencję
Dodamy materiały na IGTV
W ten sposób Twoje filmy dotrą do większej liczb odbiorców, zwiększając rozpoznawalność, zaangażowanie i zaufanie do Twojej marki, produktów czy usług
Wypromujemy profil bezpośrednio z aplikacji
Dzięki czemu skutecznie dotrzesz do grupy docelowej - potencjalnych oraz "idealych" klientów, realnie zainteresowanych tym, co masz do zaoferowani
Skonsultuj się z nami bezpłatnie
Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poznaj nasz zespół specjalistów od Instagrama
Nasze artykuły
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
Kategoria:
4 wskazówki, jak dobrać słowa kluczowe w Google Ads?
Często zadawane pytania na temat Social Media
1. Kampanie reklamowe na Instagramie - jak mogę je poprowadzić?
Możesz utworzyć reklamy na Instagramie: promując post z poziomu aplikacji lub korzystając z Menedżera reklam Facebooka. Aby reklamować się na instagramie z poziomu Menedżera Reklam należy najpierw połączyć konto Instagramowe z Facebookiem.
Tylko poniższe cele umożliwiają tworzenie reklam na Instagram. Rozpoznawalność marki, Zasięg, Ruch (kliknięcia przekierowujące do witryny lub sklepu z aplikacjami), Instalacje aplikacji, Aktywność (tylko dotycząca posta), Wyświetlenia filmu, Konwersje (konwersje w witrynie lub aplikacji).
2. Prowadzenie profilu na Instagramie - kiedy warto?
Instagram to platforma, która będzie świetnym uzupełnieniem działań marki na Facebooku, ale nie tylko! W przypadku takich branż jak beauty, fitness często profil na Instagramie staje się głównym kanałem komunikacji. To także świetne miejsce dla influencerów oraz osób publicznych. Na Instagramie powinny znaleźć się marki, których produkty czy usługi można uchwycić na zdjęciu. Jeżeli produkt jest nieatrakcyjny wizualnie, ciężko go ująć na zdjęciu, może warto odpuścić sobie działania na tej platformie. Podobnie jak w przypadku Facebooka, to medium sprawdzi się lepiej w przypadku klienta B2C.
3. Reklama na Instagramie czy ogólnie - reklama w social media - daje wiele możliwości.
Po pierwsze, pozwala precyzyjnie określić grupę docelową – dzięki temu docieramy do osób potencjalnie zainteresowanych, wydając budżet reklamowy tylko na nich.
Po drugie, efekty widać o wiele szybciej niż w przypadku reklamy tradycyjnej. W ramach jednego budżetu możemy wykonać kilka testów i wybrać te kreacje, na które najlepiej reagują nasi odbiorcy. W przypadku kampanii outdoorowej byłoby to trudne, prawda?
Po trzecie, mamy dostęp do zaawansowanej analityki – jesteśmy w stanie określić odbiorców reklamy, ich zachowanie a w rezultacie odpowiednio zoptymalizować działania i osiągnąć zamierzone cele. Instagram jest w tym przypadku jednym z umiejscowień reklamy, który wykorzystujemy dla różnych grup. To dodatkowe miejsce, gdzie nasza reklama może się ukazać. Wykorzystujemy zarówno tak zwane wyświetlanie w Aktualnościach (w postaci grafiki statycznej czy filmu) oraz na InstaStories, gdzie możemy wykorzystać materiał wideo lub grafiki i mamy do dyspozycji aż 3 plansze.
To świetnie miejsce na promowanie, gdyż wyświetla się użytkownikowi pomiędzy oglądanymi przez niego relacjami osób, które obserwuje.
4. Jak zrobić Instastory? Czy możecie się tym zająć?
Zrobienie ładnego i angażującego Instastory wymaga dobrego pomysłu. Aby stworzyć relację przytrzymaj dłużej swoje zdjęcie profilowe na głównej stronie i wybierz “Dodaj do relacji”. Następnie dodaj zdjęcie, nakręć filmik lub załącz ankietę i upublicznij. Korzystaj ze swojej kreatywności.
Jeśli nie chcesz zajmować się relacjami na Instagamie, możemy się tym zająć. Ilość Instastory, które tworzymy na przestrzeni miesiąca, określamy w umowie. Częstotliwość dopasowujemy do specyfiki branży oraz ilości dostępnych materiałów. Tworzymy również kampanie płatne na Instastory – na ten format przeciętny użytkownik poświęca najwięcej czasu.
5. Czy w ramach oferty nawiązywana jest współpraca z influencerami?
Współpraca z influencerami jest usługą wycenianą odrębnie. Dopasowujemy zakres współdziałania do potrzeb i celów, które mają zostać zrealizowane. Wspieramy również w kwestiach formalnych, komunikacyjnych i egzekucyjnych.
6. Czy konto firmowe na Instagramie przyniesie wymierne efekty?
Instagram jest kanałem komunikacji o swoistej specyfice. Nie każda branża pozyska tam odpowiednią uwagę użytkowników. Na etapie formułowania oferty analizujemy szanse i możliwości oraz potencjał tej platformy w stosunku do Twojej marki, a następnie sugerujemy działania. Warto pamiętać, że jeśli konto firmowe oraz kampanie zostaną odpowiednio dostosowane, Instagram umożliwia również działalność sprzedażową.
7. Czy przygotowywane grafiki na Instagram są dedykowane, czy bazują na wzorze?
Rozpoczynając współpracę, tworzymy identyfikację wizualną pod social media zgodną z przyjętym brandingiem marki. Różnicujemy style grafik na Instagram pod względem konkretnych platform, dlatego grafiki umieszczane na Instagramie są przygotowane indywidualnie. W zależności od przyjętego stylu – mogą być to formatki, które się powtarzają, jak również każdy projekt może być zróżnicowany.
8. Czy profil firmowy szybko zdobędzie followersów na Instagramie?
Narzędzia reklamowe środowiska Facebooka nie przewidują kampanii nastawionej na pozyskiwanie nowych followersów, dlatego nie możemy zapewnić uzyskania konkretnego przyrostu. Zdobywanie followersów na Instagramie jest wypadkową kampanii nakierowanych na aktywność pod poszczególnymi postami oraz w Instastories.