Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Etiam imperdiet imperdiet orci.
Vestibulum rutrum, mi nec elementum vehicula, eros quam gravida nisl, id fringilla neque ante vel mi. Donec elit libero, sodales nec, volutpat a, suscipit non, turpis. Curabitur blandit mollis lacus. Vivamus laoreet. Donec posuere vulputate arcu.
Praesent turpis. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc, quis gravida magna mi a libero. Phasellus tempus. Vivamus elementum semper nisi. Quisque id odio.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Dodaj tu swój tekst nagłówka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Co oferujemy w ramach współpracy
(oprócz wysokich pozycji)?
Comiesięczne raporty z analizą kampanii
Umowę z miesięcznym okresem wypowiedzenia
Elastyczność działań
Skonsultuj się z nami bezpłatnie
Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poznaj nasz zespół specjalistów
Nasze artykuły
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
Kategoria:
Customer Lifetime Value – kluczowy faktor, czy kolejna metryka do zbierania?
Jak stworzyć wizytówkę Google – praktyczny tutorial
Często zadawane pytania
1. Co to jest pozycjonowanie szerokie?
Pozycjonowanie szerokie (lub też inaczej pozycjonowanie long-tail) to w odróżnieniu od tradycyjnego pozycjonowania szereg działań mających na celu poprawę widoczności strony pod wieloma bardzo szczegółowymi frazami. W metodzie tej nacisk kładziony jest na zwiększenie ruchu na stronie z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Ten typ pozycjonowania jest wskazany głównie dla sklepów internetowych.