PODCAST: Czy warto inwestować w reklamę na TikToku w 2025 roku?

W nowym odcinku podcastu Kacper Jaworowski i Adam Perz rozmawiają o tym, na czym polega TikTok Ads i jak skutecznie wykorzystać tę platformę do promocji. Dowiesz się, jakie efekty można osiągnąć dzięki reklamom na TikToku, jaki budżet warto przeznaczyć na kampanię oraz które branże najlepiej odnajdą swoich odbiorców na tej dynamicznie rozwijającej się platformie.

Jakie są złote zasady tworzenia skutecznych kreacji reklamowych i kiedy warto zainwestować w TikTok Ads? Tego dowiesz się z podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE! Odcinek znajdziesz TUTAJ!

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Adam Perz

Zarządza wszystkimi akcjami marketingowymi Agencji. Odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów i obsługę tych, którzy już z nami współpracują. Ma pieczę nad nowymi ofertami i propozycjami. Bacznie przygląda się także potrzebom klientów. Człowiek familijny, szczególnie dumny z tego, że udało mu się stworzyć bezpieczną, ciepłą rodzinę. Jako współtwórca 4PEOPLE cieszy się wszystkimi sukcesami Agencji i jej klientów. Kiedy nie zarządza, ogarnia i odpowiada, bierze udział w maratonach, gra w piłkę oraz kibicuje Arsenalowi.
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!