PODCAST: Czym jest Google Premium Partner i dlaczego warto wybrać agencję z tym statusem?

Google Premium Partner – czy ma to znaczenie przy wyborze agencji marketingowej?

W najnowszym odcinku podcastu 4PEOPLE zabieramy Cię za kulisy programu Google Premium Partners, wyjaśniamy, co oznaczają jego poziomy i jak rozpoznać agencję z najwyższej półki.

Lepsze wyniki kampanii, optymalizacja budżetu, dostęp do nowości i indywidualne podejście do klienta – to tylko początek listy argumentów, które omawiamy na przykładach.

🎧  Nie przegap tego odcinka – LINK – posłuchaj teraz i przekonaj się, jak Premium Partner

w Google Ads może wynieść Twój marketing na wyższy poziom!

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Karol Krzystała

W 4People czuwa nad wynikami kampanii Google Ads, w międzyczasie chętnie skonfiguruje Google Analytics i ustawi tagi w Google Tag Manager. Dba o realizację celów biznesowych klientów. Z wykształcenia humanista – Politolog i Filozof. Studia ukończył na Uniwersytecie Śląskim, jednak doświadczenie zawodowe zbierał głównie w Krakowie. Pasję do piłki kopanej łączył z członkostwem w zarządzie małego klubu na śląsku. Weekendy spędza na oglądaniu Ekstraklasy i Premier League lub wyjeżdża w góry, aby zaczerpnąć świeżego powietrza. Nigdy nie widział Yeti. Jeszcze.
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!