PODCAST: Marketing B2B w Google ADS – jak zrobić go dobrze?

W nowym odcinku podcastu Damian Żurawski w rozmowie z Adamem Perzem omawia specyfikę marketingu B2B w kontekście Google Ads. Eksperci wyjaśniają różnice między kampaniami B2B a B2C oraz dzielą się wskazówkami, jakie słowa kluczowe warto stosować w kampaniach dla firm. Rozmawiają także o wykorzystaniu rozszerzeń reklamowych oraz kluczowych wskaźnikach wydajności (KPIs) w Google Ads, które pomagają ocenić skuteczność działań. Dowiesz się, jakie narzędzia warto stosować do analizy i optymalizacji kampanii, a także, czy kampania B2B w Google Ads może być realnym źródłem generowania leadów.

Chcesz zwiększyć efektywność swoich działań w Google Ads w kontekście B2B? Tego dowiesz się z podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE! Odcinek znajdziesz TUTAJ!

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Damian Żurawski

Od 2012 roku pracuje jako ekspert od marketingu internetowego – najpierw jako SEO Specialist, a później łączył obowiązki SEO i Google Ads Managera. Od ponad 3 lat zajmuje się już tylko optymalizacją konta Google Ads. Mocno interesuje się tematyką automatyzacji działań w Google Ads – lubi szukać sprawdzonych skryptów w Internecie lub pisać własne. Dodatkowo stale zgłębia swoją wiedzą na tematy związane z konfiguracją kont Google Analytics i Google Tag Manager. Ma również doświadczenie w tworzeniu zaawansowanych raportów w Google Data Studio. Wolne chwile (których ma mało) spędza na czytaniu dobrych książek (literatura faktu, fantasy), filmów (szczególnie Jamesa Camerona) i muzyki (hip-hop, metal).
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!