PODCAST: Roczny Plan Marketingowy w branży Horeca – jak unikać sezonowej aktywności?

Witajcie w kolejnym odcinku podcastu! Dziś zagłębiamy się w tematykę sezonowości w branży Horeca, czyli sztuki radzenia sobie z dynamicznymi zmianami popytu. Jak poradzić sobie z sezonowością, czy da uniknąć tego zjawiska? Na co zwrócić uwagę, analizując swoje działania w obiekcie? Jak marketing internetowy może pomóc w sezonie niskim? Tego dowiesz się z kolejnego odcinka podcastu agencji marketingowej 4PEOPLE! Odcinek znajdziesz TUTAJ.

Spodobał Ci się artykuł?

Udostępnij:
Facebook
Email
Oceń go:

Jak przydatny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba głosów: 0

Jak dotąd brak gwiazdek! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Kamil Lechowicz

W 4PEOPLE odpowiedzialny za budowanie relacji z klientem w taki sposób, aby cele biznesowe były skutecznie realizowane przez cały zespół projektowy. Jego zadaniem jest także nawiązywanie współpracy z potencjalnymi partnerami, uświadamiając im, jak ważnym elementem funkcjonowania firmy jest obecność biznesu w sieci. Posiada holistyczne i strategiczne umiejętności, które pozwalają spojrzeć na całokształt biznesu i dobrać do niego odpowiednie rozwiązania. W pracy jest kreatywny i zorganizowany, dzięki czemu klienci agencyjni są kompleksowo zaopiekowani. Wielki zwolennik pracy zespołowej i stawiania na transparentną komunikację. A po pracy? Jest DJ-em i producentem muzyki Techno – w weekendy można go spotkać za konsoletą na scenach polskich klubów. W wolnych chwilach grywa w siatkę i uprawia inne sporty zespołowe.
img cta newsletter ga4

Zapisz się do naszego newslettera i pobierz checklistę wdrożeniową GA4

Dzięki niej prawidłowo wdrożysz Google Analytics 4 na swojej stronie!