W 2020 roku w Instytucie Zdrowia Sofra podjęliśmy decyzję o inwestycji w działania marketingu internetowego dla naszych dwóch ośrodków – w Karpaczu i Mielnie. Nasza renoma powoduje, że odwiedza nas wielu powracających klientów, ale chcieliśmy dotrzeć także do nowych osób. Szczególnie zależało nam na promocji ośrodka w Karpaczu, ponieważ powstał on stosunkowo niedawno w porównaniu do tego w Mielnie.
Zadaniem agencji było zwiększenie ruchu na stronie i pozyskanie klientów do ośrodka w Karpaczu. Specjaliści agencji zaproponowali więc działania SEO, aby zmaksymalizować liczbę użytkowników przekierowywanych z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Agencja zaczęła również prowadzić bloga firmowego, którego celem było nie tylko pozyskiwanie ruchu na stronę, ale również budowanie eksperckiego wizerunku Instytutu. Agencja prowadziła także okresowo kampanie Google Ads, promując wybrane elementy z naszej oferty.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników naszej współpracy. Specjaliści agencji wyróżnia wiedza, którą chętnie się z nami dzielą, profesjonalizm i – Co szczególnie dla nas istotne – partnerskie podejście. Zawsze możemy liczyć na wskazówki czy rekomendacje, ale także nasze sugestie i uwagi są respektowane. Ważna jest także transparentność działań. Stale jesteśmy informowani o podejmowanych działaniach, ich kosztach, postępach oraz wynikach.
Polecamy 4PEOPLE tym firmom, które poszukują sprawdzonej i doświadczonej agencji marketingu internetowego.