Prowadzę sklep internetowy i przed skorzystaniem z usług agencji zajmowałem się konfiguracją kampanii AdWords na własną rękę. Podczas gdy ja zajmowałem się prowadzeniem kampanii, nie była ona zbyt skuteczna, mimo że przeznaczałem na nią ten sam budżet co później.
Postanowiłem więc oddać swoją kampanię w ręce profesjonalistów, początkowo na próbę a później już na stałę. Wysłałem zapytania do kilku-kilkunastu agencji z których wybrałem trzy z którymi prowadziłem końcowe rozmowy. Postanowiłem skorzystać z usług 4people ponieważ agencja ta przedstawiła plan działania w sposób bardzo przejrzysty. Dodatkowo zasady współpracy nie zawierały żadnych podejrzanych zapisów. Cena prowadzenia kampanii również była rozsądna. Od samego początku byłem prowadzony „za rękę” będąc informowany o każdym etapie działania. Sposób komunikacji był również wyjątkowo sympatyczny, a odpowiedzi natychmiastowe.
Jeśli chodzi o samą kampanię, to od momentu kiedy przekazałem ją w ręce 4people, zacząłem zauważać swoje własne reklamy w internecie tam gdzie ich wcześniej nie było. Agencja reagowała również na zmiany w mojej działalności i dostosowywała budżet reklamowy zależnie od tego ilu byłem w stanie obsłużyć klientów.
W okresie świątecznym klientów miałem już na tyle dużo że musiałem wręcz wstrzymać działania Agencji. Tym razem również obeszło się bez żadnych komplikacji – po wysłaniu wiadomości zostałem poinformowany że działania są wstrzymane i od teraz nie płacę już za usługi. Zostałem także poinformowany że mogę w dowolnym momencie wznowić kampanię.
Z poważaniem,
Krzysztof Mały