Polski Spichlerz to polska marka stworzona z myślą o powrocie do tradycyjnych receptur, smaków i specjałów. Zajmujemy się sprzedażą koszy prezentowych, upominkowych, okazjonalnych oraz produktów ekologicznych, które są wykorzystywane w tych zestawach. Produkty to w większości nasze autorskie przepisy na konfitury, ciasta, nalewki, słodycze a nawet wyroby wędliniarskie sprzed ponad stu lat, które przywróciliśmy do życia tworząc je w małych, rodzinnych manufakturach.
Chcąc promować nasze produkty w sieci i docierać z ofertą do nowych klientów, zdecydowaliśmy się na skorzystanie z usług prowadzenia kampanii Google Ads przez agencję marketingową 4PEOPLE, która została nam polecona. W poprzednich latach współpracowaliśmy z kilkoma innymi agencjami, ale nie przyniosło to oczekiwanych efektów – sporadyczny kontakt ze specjalistami, znikoma ilość konwersji a jednoczesne duże koszty obsługi spowodowały, że byliśmy niezadowoleni. Podejmując współpracę z 4PEOPLE widzieliśmy jednak przesłanki, że tym razem będzie inaczej.
I faktycznie – jest inaczej. Już po pierwszym miesiącu współpracy zauważalnie podniosła się sprzedaż w naszym sklepie, choć to dopiero początek działań specjalistów 4PEOPLE. Bardzo doceniamy ich wiedzę oraz zaangażowanie – na bieżąco przekazują nam rekomendacje oraz osiągają wyniki, które wspólnie wyznaczyliśmy.
Doceniamy także indywidualne podejście 4PEOPLE do klienta. Po sukcesie sprzedażowym polskispichlerz.pl przekazaliśmy także specjalistom Google Ads opiekę nad naszą drugą marką. Z racji tego, że nasz biznes jest sezonowy, wspólnie z 4PEOPLE ustaliliśmy harmonogram działań z uwzględnieniem elastycznych stawek za reklamy – Z miesiącami „gorącymi”, jak i tymi poza sezonem.
Polecamy 4PEOPLE firmom, które poszukują sprawdzonej i doświadczonej agencji marketingu internetowego.