W Schoeller Allibert produkujemy i sprzedajemy opakowania zwrotne z tworzywa sztucznego w ponad 80 krajach świata. Jako lider w branży tworzymy rozwiązania dla wielu sektorów gospodarki, między innymi dla przemysłu przetwórstwa spożywczego, motoryzacyjnego, rolnictwa, handlu detalicznego i innych gałęzi, w których kluczową rolę odgrywa transport i przechowywanie produktów.
Celem Schoeller Allibert jest dotarcie z opakowaniami zwrotnymi do największych firm na rynku. Świadomi, jak istotna w ramach rozwoju każdego biznesu jest jego obecność w Internecie, poszukiwaliśmy profesjonalnej agencji, która wesprze nas w tym obszarze. Nasz wybór padł na 4People.
Aby dotrzeć z ofertą Schoeller Allibert do firm potencjalnie zainteresowanych naszymi innowacyjnymi rozwiązaniami, specjaliści 4People zaproponowali długofalowe działania z zakresu pozycjonowania oraz kampanie Google Ads.
Od momentu podjęcia współpracy, działania Agencji przynoszą oczekiwane rezultaty, którymi jest generowanie zapytań ofertowych wysokiej jakości. W przypadku kampanii Google Ads, dzięki precyzyjnemu nakierowaniu reklam, możemy zaistnieć w świadomości firm, które aktywnie poszukują w Internecie trwałych i ekologicznych opakowań transportowych. Pozycjonowanie natomiast pomaga poprawiać widoczność naszej witryny w wyszukiwarkach, co również zwiększa świadomość naszej marki wśród konsumentów w sektorze B2B. Jednocześnie Agencja wdrożyła zaawansowane narzędzia do pomiaru skuteczności działań, co pozwala nieustannie podnosić jakość współpracy.
W biznesie cenimy otwarte relacje, dlatego szczególną uwagę zwracamy na komunikację z naszymi partnerami. Kontakt z Agencją przebiega bardzo sprawnie. Pracownicy 4People zawsze odpowiadają na nasze pytania i wątpliwości. Jednocześnie Agencja wykazuje się dużą elastycznością w poszukiwaniu optymalnych sposobów na realizację celów biznesowych Schoeller Allibert.
Niniejszym rekomendujemy 4People firmom poszukującym doświadczonej agencji marketingu internetowego.