Jesteśmy Instytutem Educare, cenioną niepubliczną placówką doskonalenia nauczycieli, będącą częścią prestiżowej Fundacji TDJ. Nasza misja to dostarczanie wysokiej jakości szkoleń dla nauczycieli, a jednocześnie unikalnej przestrzeni edukacyjnej dla dzieci w naszych przedszkolach w Katowicach.
W obliczu dynamicznych zmian na rynku edukacyjnym zdecydowaliśmy się na poszukiwanie wsparcia agencji marketingowej w celu poszerzenia świadomości marki oraz skutecznego dotarcia do potencjalnych klientów. W tym kontekście nawiązaliśmy współpracę z agencją 4PEOPLE.
Agencja efektywnie zarządzała kampaniami reklamowymi, zwłaszcza w obszarze reklam na Facebooku i Google Ads, co przyniosło nam zauważalne korzyści, takie jak wzrost rozpoznawalności marki, zwiększenie liczby obserwujących oraz większe zainteresowanie ofertą edukacyjną Instytutu Educare.. Warto również podkreślić stały kontakt oraz gotowość agencji do poszukiwania wspólnych rozwiązań, co wpłynęło pozytywnie na dynamikę działań marketingowych.. Na pochwałę zasługuje również podejście całego zespołu projektowego do budowania relacji z klientem wyróżniające się profesjonalizmem, bieżącą komunikacją i elastycznością działań.
Współpraca z agencją 4PEOPLE była dla nas partnerskim dialogiem opartym na wzajemnym zaufaniu i zaangażowaniu. Polecamy agencję jako solidnego partnera doskonale obeznanego w działaniach marketingowych względem branży edukacyjno-szkoleniowej.