Chcesz, by Twój profil na LinkedIn zapadał w pamięć, a także był prowadzony regularnie i profesjonalnie? Chcesz za jego pomocą budować rozpoznawalność i konkurencyjność swojej marki? Jesteś we właściwym miejscu! Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.
Szukasz najskuteczniejszego sposobu na pozyskiwanie jakościowych leadów w branży B2B? Zależy Ci na budowaniu wartościowych i trwałych relacji biznesowych? Poszukujesz doświadczonych specjalistów do swojego zespołu? A może chcesz budować ekspercki wizerunek firmy, promując określone produkty albo usługi?
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Premium Google na rok 2024. Tytuł ten jest przyznawany jedynie 3% agencji współpracujących z Google.
Bądź tam, gdzie Twoi klienci – a oni są na LinkedIn!
Pomożemy Ci docierać do osób decyzyjnych i zainteresowanych Twoją ofertą, które traktują media społecznościowe jako obszar profesjonalnej komunikacji biznesowej i zawodowej, a nie prosty sposób na zabicie czasu i nudy.
Nie wiesz, gdzie i jak ich odnaleźć? Nie masz czasu, by samodzielnie uczyć się reklam lub angażować do tego swój zespół? Boisz się „przepalonego” budżetu na nieefektywne działania? Nasi specjaliści ds. LinkedIn od lat zajmują się prowadzeniem stron firmowych, kampanii reklamowych czy szkoleń z tego obszaru. Jeśli chcesz skorzystać z ich wiedzy oraz doświadczenia, to już teraz…
Dlaczego reklama na LinkedIn może Ci pomóc w budowaniu przewagi i konkurencyjności?
Bezpośrednie dotarcie do osób decyzyjnych
LinkedIn umożliwia precyzyjne i bezpośrednie docieranie z treściami do osób na konkretnych stanowiskach.
Profesjonalna komunikacja biznesowa
LinkedIn to platforma skoncentrowana na profesjonalnej komunikacji biznesowej, a nie rozrywkowej. Liczą się na niej korzystny wizerunek oraz wysoka wartość prezentowanych treści.
Ekspansja na rynki międzynarodowe
LinkedIn oferuje narzędzia, dzięki którym możemy skutecznie zarządzać kampaniami reklamowymi zarówno na rynku lokalnym, jak i na rynkach globalnych.
Ogromny potencjał dotarcia
Blisko 120 z 300 mln z aktywnych użytkowników LinkedIn przynajmniej raz dziennie korzysta z tej platformy, ale tylko 2,5% z nich regularnie coś publikuje. Reszta poszukuje ciekawych i wartościowych treści. Daje Ci to olbrzymie pole do przebicia ze swoją reklamą.
LinkedIn to najskuteczniejsza platforma dla sektora B2B
Zacznij wykorzystywać w pełni jej potencjał i zyskaj przewagę konkurencyjną!
Na polskim LinkedIn funkcjonuje już ponad 200 tysięcy stron firmowych, ale niewiele z nich wykorzystuje potencjał generowania zysków. Część przedsiębiorstw nie wie, jak skutecznie prowadzić komunikację na stronie firmowej, a także jak efektywnie optymalizować kampanie LinkedIn Ads. Nie bądź wśród nich. Twoja firma już dziś może wejść na wyższy poziom marketingu!
LinkedIn posiada największy potencjał sprzedażowy dla sektora B2B. Aż 18% polskich użytkowników podejmuje kluczowe decyzje biznesowe w przedsiębiorstwach! To liczba nieporównywalnie większa w stosunku do innych, alternatywnych rozwiązań. Z tego względu stale rośnie zainteresowanie przedsiębiorstw zarówno efektywnym prowadzeniem strony firmowej, jak i kampanii LinkedIn Ads.
Specjaliści 4PEOPLE pomogli już takim markom, jak m.in. TÜV Rheinland Polska, Engave czy Coders Lab w skutecznych działaniach na LinkedIn. Chcesz poznać więcej szczegółów, aby ocenić efekty naszej pracy, przeczytaj poniższe case studies? Oto…
Spersonalizowana angażująca komunikacja
Wiemy, jakich słów używać, aby nawiązać relację z odbiorcami. Opracujemy dla Ciebie indywidualną, profesjonalną komunikację biznesową, dostosowaną do wyzwań, potrzeb oraz pragnień Twojej grupy docelowej. Dzięki niej przyciągniesz więcej osób zainteresowanych Twoją ofertą.
Budowanie eksperckiego wizerunku
Twoja marka zostanie zapamiętana przez potencjalnych klientów czy partnerów biznesowych. Wiemy jak sprawić, by była spójna, wzbudzała zainteresowanie i zaufanie.
Największa baza profesjonalistów na świecie
LinkedIn oferuje Ci budowanie i utrzymywanie relacji z kontaktami biznesowymi z Polski i całego świata. Takie wsparcie okazuje się nieocenione zwłaszcza w perspektywie skalowania Twojej działalności.
Pozyskanie utalentowanych pracowników
Chcesz rozbudować lub wzmocnić swój zespół? Wzbogacić go o doświadczonych specjalistów? Funkcjonalności oferowane przez LinkedIn skutecznie wspierają procesy rekrutacyjne. Dzięki nim możesz precyzyjnie docierać do osób o konkretnym fachu, umiejętnościach czy wykształceniu kierunkowym
Realizowania kampanii LinkedIn Ads
Prowadzenie strony firmowej umożliwia Ci realizację płatnych kampanii LinkedIn Ads. Oferują one unikalne narzędzia czy opcje targetowania niedostępne dla użytkowników Facebooka, Instagrama czy platform Google. Są również przestrzenią ukierunkowaną na biznes, gdzie konkurencja jest mniejsza, niż w przypadku najpopularniejszych mediów społecznościowych.
Wsparcie komunikacji przez ambasadorów marki
Twoja firma wykorzysta ukryty potencjał pracowników w ramach działań Employee Advocacy. Angażując swój zespół w dzielenie się treściami związanymi z Twoją firmą i działalnością, zbudujesz autentyczny wizerunek marki. Zwiększy to jej zasięg, konkurencyjność oraz wartość – zarówno w oczach potencjalnych partnerów albo klientów, jak i w oczach osób poszukujących zatrudnienia.
Pozyskanie wysokiej jakości leadów
Jesteśmy nastawieni na cele i ich realizację, by dostarczyć Ci wyniki, jakich oczekujesz. Kompleksowo zapoznajemy się z Twoją ofertą oraz potrzebami, by określić grupę docelową. Pomaga to nam lepiej realizować kampanię LinkedIn Ads, maksymalizując jej efekty.
Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
System reklamowy posiada bardzo rozbudowane możliwości targetowania. Dzięki niemu możesz precyzyjnie zawęzić grupę odbiorców do osób decyzyjnych czy stricte zainteresowanych Twoją ofertą. Możesz również wykluczyć użytkowników, którzy w żadnym stopniu nie odpowiadają grupie docelowej.
Zwiększenie współczynnika konwersji
Odpowiednio wykorzystane zaawansowane możliwości targetowania wpływają na wyższą konwersję. Dzięki nim Twoja reklama trafia bezpośrednio do prezesów, dyrektorów czy managerów firm. Takie dotarcie do osób z wysokiego szczebla tradycyjnymi drogami (mail, sekretariat, telefon itp.) przebiega zdecydowanie dłużej i trudniej, a czasami jest wręcz niemożliwe.
Budowanie eksperckiego wizerunku marki
Wzmocnimy przekaz strony firmowej dzięki wykorzystaniu płatnych zasięgów.
Zwiększenie ruchu na stronie internetowej
Możemy przekierować płatny ruch z LinkedIn na domenę firmy. Pozwoli to zwiększać sprzedaż Twoich produktów i usług, prowadzić skuteczny remarketing, zwiększać rozpoznawalność Twojej marki, a także generować na stronie ruch, dzięki czemu witryna pozycjonuje się wyżej w wyszukiwarkach internetowych.
Wykorzystanie pełnego potencjału platformy
Połączenie profesjonalnie prowadzonej strony firmowej z kampaniami LinkedIn gwarantuje najlepsze rezultaty!
Oszczędność czasu
Powierzając prowadzenie kampanii LinkedIn Ads specjalistom 4PEOPLE, oszczędzasz czas swój i/lub swoich pracowników. Tym samym unikasz spadków produktywności i efektywności, ponieważ każdy zajmuje się tym, w czym jest najlepszy.
Zminimalizowane ryzyko przepalenia budżetu reklamowego
Kompleksowe i profesjonalne prowadzenie kampanii LinkedIn Ads przez zespół doświadczonych specjalistów oznacza lepsze wykorzystanie budżetu reklamowego. Wiemy, jak tworzyć, testować i optymalizować reklamy, by przynosiły pożądane efekty.
Większy zwrot z inwestycji
Mniej przepalonego budżetu, to większy zwrot w inwestycji. Dzięki optymalizacji kampanii i precyzyjnemu targetowaniu osiągniesz lepsze wyniki finansowe, zwiększając efektywność swoich działań reklamowych na LinkedIn.
Historie sukcesu
- LinkedIn, Social media
Coders Lab
- LinkedIn, Social media
Engave
- Content marketing, LinkedIn
Enterium
- LinkedIn, PPC
Forum Media Group
TÜV Rheinland Polska
Korzyści z udziału w szkoleniach 4PEOPLE z LinkedIn dla Ciebie i Twojego zespołu
Na szkoleniach z LinkedIn dla firm prowadzonych przez specjalistów 4PEOPLE, Ty i Twój zespół dowiecie się, jak
Budować profesjonalną markę osobistą na LinkedIn, by zwiększyć swoją rozpoznawalność oraz wiarygodność
Zoptymalizować własne konto osobiste, dzięki czemu przyciągniesz więcej potencjalnych klientów.
Kształtować wizerunek profesjonalnej firmy na LinkedIn tak, by była postrzegana jako lider w branży.
Skutecznie komunikować do odbiorców z grupy docelowej.
Zdobyć nowych wartościowych klientów, zwiększając sprzedaż swoich produktów i usług.
Skutecznie angażować pracowników w działania firmowe na LinkedIn, dzięki czemu wzmocnisz wewnętrzną motywację oraz wizerunek Twojej marki.
Budować wartościową sieć kontaktów, rozszerzając możliwości biznesowe
Tworzyć angażujące posty, które budują zaangażowanie i zasięg.
Rozumieć, jak działa algorytm LinkedIn, dzięki czemu lepiej wykorzystasz platformę do rozwoju firmy i zwiększania sprzedaży
Ukształtować wartościowe relacje biznesowe, nawiązując trwałe i korzystne współprace.
Skonsultuj się z nami bezpłatnie
Nasi specjaliści doradzą jakie środki zastosować by osiągnąć sukces.
Naszą najlepszą reklamą są nasi zadowoleni klienci
Pracowaliśmy dla takich marek jak:
Poznaj nasz zespół specjalistów LinkedIn
Nasze artykuły
Wiedzą i doświadczeniem w branży dzielimy się na blogu!
Kategoria:
Jak prowadzić profil firmy na LinkedIn?
5 największych błędów w komunikacji marek na stronach firmowych na LinkedIn
Często zadawane pytania na temat LinkedIn
1. Czym są kampanie reklamowe na LinkedIn?
Płatne kampanie reklamowe na LinkedIn, tzw. LinkedIn Ads, oferują możliwość niezwykle precyzyjnego i skutecznego dotarcia do ponad 810 mln użytkowników tej platformy z całego świata. 4,7 mln z nich znajduje się w Polsce, z czego aż 20% to osoby decyzyjne!
Dzięki kampaniom reklamowym LinkedIn Ads możesz realizować kluczowe cele biznesowe w firmie, takie jak: budowanie świadomości marki, generowanie jakościowego ruchu na stronę www, wsparcie procesów rekrutacyjnych czy pozyskanie wartościowych kontaktów.
2. Jak prowadzić profil na LinkedIn?
Platforma LinkedIn oferuje możliwość prowadzenia profilu zarówno dla marki osobistej, jak i firmowej. Jednak w pierwszej kolejności należy zadbać o prawidłowe zoptymalizowanie własnego profilu osobistego, aby późniejsza aktywność z poziomu LinkedIn Page była efektywniejsza. Na co więc należy zwrócić uwagę i jakie kroki podjąć, aby skutecznie prowadzić profil osobisty na LinkedIn?
- Zadbać o dobrej jakości zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle.
- Przygotować prawidłowo opisany nagłówek na swoim profilu osobistym na LinkedIn.
- Uzupełnić informacje kontaktowe.
- Zadbać o uproszczenie adresu URL.
- Uzupełnić pola z informacjami.
- Uzupełnić pola z poleceniami materiałów tekstowych.
- Uzupełnić pola z doświadczeniem, wykształceniem, wolontariatem i osiągnięciami.
- Uzupełnić umiejętności i zadbać o ich potwierdzenia.
- Zadbać o otrzymywanie rekomendacji od innych użytkowników LinkedIn.
- Uzupełnić swoje zainteresowania.
- Zadbać o bieżącą aktywność na swoim profilu osobistym na LinkedIn.
3. Reklama na LinkedIn - rodzaje, charakterystyka, na co zwracać uwagę
- świadomości marki,
- odwiedziny witryny,
- interakcje,
- wyświetlenia wideo,
- generowanie potencjalnych klientów,
- konwersje witryny,
- liczby kandydatów na ofertę pracy.
- Reklamy tekstowe (Text ads),
- Reklamy treści sponsorowanych:
- Reklamy z pojedynczym zdjęciem (Single Image ads),
- Reklamy karuzelowe (Carousel ads),
- Reklamy wideo (Video ads),
- Reklamy pojedynczej oferty pracy.
- Reklamy dynamiczne:
- Follower ads,
- Spotlight ads,
- Reklamy ofert pracy (Job ads),
- Reklamy w wiadomościach (Message ads).
- Reklamy konwersacyjne (Conversation ads),
- Reklamy na wydarzenia (Event ads).
4. Reklama na LinkedIn - krok po kroku
Jeśli chcesz rozpocząć działania w obrębie płatnych formatów reklamowych na LinkedIn, poznaj kroki, które warto podjąć, aby odpowiednio przygotować się do skutecznego prowadzenia kampanii LinkedIn Ads.
- Upewnij się, że posiadasz zarówno konto osobiste, jak i firmowe na LinkedIn, które możesz ze sobą powiązać przy tworzeniu konta reklamowego w Menedżerze Kampanii.
- Zapoznaj się z polityką LinkedIn dotyczącą publikowania reklam w witrynie (upewnij się, że Twoja firma posiada opublikowaną na swojej stronie internetowej politykę prywatności).
- Określ cel swoich działań reklamowych na LinkedIn (możesz wybrać spośród trzech dostępnych kategorii: świadomość, zainteresowanie, konwersje).
- Zweryfikuj, czy Twoja grupa docelowa korzysta z tej platformy, a produkt lub usługa oferowana przez Ciebie znajdzie tu swoich potencjalnych nabywców.
- Wybierz odpowiedni format i cel reklamowy na LinkedIn.
- Zapoznaj się z dostępnymi modelami rozliczeniowymi na LinkedIn.
- Zastanów się, jakimi materiałami promocyjnymi dysponujesz i czy wniosą one wartość dodaną dla potencjalnego odbiorcy komunikatu reklamowego.
- Określ, w jaki sposób będziesz weryfikował efektywność działań reklamowych LinkedIn Ads.
- Testuj różne formaty i cele reklamowe na LinkedIn.
- Traktuj płatną reklamę na LinkedIn jako element WSPARCIA sprzedaży!
5. Jak stworzyć stronę firmową na LinkedIn?
Choć tworzenie strony firmowej na LinkedIn może wydawać się trudne i czasochłonne, wystarczy tylko kilka kroków, aby założyć konto dla Twojej firmy na tej platformie. Na samym początku należy kliknąć ikonę “PRACA” znajdującą się na górnym pasku menu – obok miniaturki Twojego zdjęcia profilowego. Po wyświetleniu się po prawej stronie paska, na samym dole znajdziesz ikonę “STWÓRZ STRONĘ FIRMOWĄ”. Po jej kliknięciu zostaniesz poproszony o wybranie rodzaju strony, którą chcesz utworzyć. Do dyspozycji masz 3 opcje:
- firma (małe, średnie i duże firmy),
- strona marki (podstrony powiązane z istniejącą stroną),
- instytucja edukacyjna (szkoły i uczelnie).
Następnie uzupełnij podstawowe informacje na temat swojej firmy, takie jak:
- nazwa firmy,
- publiczny adres URL na LinkedIn,
- adres Twojej witryny www,
- branża, wielkość firmy oraz rodzaj firmy,
- logo w formie JPG, JPEG lub PNG,
- slogan,
- potwierdzenie, że posiadasz prawa do działania i utworzenia strony w imieniu danej firmy lub uczelni.
Po uzupełnieniu wszystkich powyższych informacji należy kliknąć przycisk “UTWÓRZ STRONĘ”.
Gratulacje! Posiadasz już własną stronę firmową. Dowiedz się więcej na temat optymalizacji Twojego konta firmowego na LinkedIn.
6. Strona firmowa na LinkedIn - jak ją skutecznie prowadzić?
Prowadzenie strony firmowej na LinkedIn wymaga ogólnej znajomości tej platformy oraz opracowania szczegółowej strategii komunikacji. W postach na stronie firmowej na LinkedIn warto poruszać te zagadnienia, które są związane z działaniami podejmowanymi przez firmę, ważnymi wydarzeniami z jej życia, przybliżaniem odbiorcom sposobu jej działania, edukowanie ich w zakresie produktów i usług, jakie oferuje oraz prezentowaniu ludzi, którzy stoją za jej sukcesem.
Pamiętaj – każde podjęte przez Ciebie działanie w kontekście prowadzenia strony firmowej na LinkedIn powinno przybliżać Cię do realizacji wyznaczonych celów! Pamiętaj, że na skuteczność Twoich działań na LinkedIn składa się wiele elementów. Jakich? Przede wszystkim:
- Ustalenie celu, jaki chcesz osiągnąć poprzez działania prowadzone na stronie firmowej na LinkedIn.
- Ustalenie, kim jest Twoja grupa docelowa.
- Odnalezienie i poznanie konkurencji na LinkedIn.
- Opracowanie strategii działań na LinkedIn.
- Uwzględnienie tematyki wpisów na tej platformie.
- Tone of voice Twojej firmy.
- Opracowanie content planu.
- Dobór kreacji graficznych – jak Cię widzą, tak Cię piszą – pamiętaj, że spójność to podstawa.
- Edukowanie odbiorców.
- Komunikowanie wyróżników marki.
- Zaangażowanie w komunikację – Twoje i Twoich pracowników!
- Wsparcie prowadzonych działań płatnymi kampaniami reklamowymi LinkedIn Ads, zarówno w obszarze promocji poszczególnych postów jak i dedykowanych kampanii poza stroną firmową.
7. LinkedIn dla firm - dlaczego warto skorzystać z najlepszej platformy biznesowej?
O tym, że warto skorzystać z oferty LinkedIn dla firm, świadczy liczba kont firmowych na LinkedIn, która w styczniu 2022 roku wynosiła około 57 mln (z czego około 200 tys. w Polsce). Niechęć do platformy LinkedIn i bagatelizowanie jej w wielu firmach jako skutecznego narzędzia do promocji danego przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych najczęściej wywodzi się z niedostatecznej wiedzy na jego temat. Dlatego też tak ważne jest edukowanie i uświadamianie wielu osób zasiadających w zarządach, działach PR czy działach marketingowych o skuteczności, zaletach oraz efektach prowadzenia strony firmowej na LinkedIn.
Czynnikiem, który najczęściej przekonuje drugą stronę o rozważeniu wprowadzenia działań marketingowych na LinkedIn, jest przede wszystkim dotarcie do decyzyjnej grupy odbiorców, która w 2022 roku stanowiła 20% wszystkich użytkowników w Polsce: dyrektorów, członków zarządów czy specjalistów. Jeśli więc prowadzisz małe, średnie lub duże przedsiębiorstwo, które oferuje towary lub usługi dla sektora B2B – to właśnie prowadzenie skutecznych działań na stronie firmowej LinkedIn, przy aktywnym wsparciu ambasadorów marki, pozwoli Ci dotrzeć ze swoją ofertą do kluczowych klientów!